Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Vichy 3 in 1 Purete Thermale arclemosó érzékeny bőrre

DSC00149
Régen volt már arcápolásos téma a blogon, így ma a februári Pixiboxban található Vichy arctisztító tesztjét hoztam nektek. Ennek az arclemosónak különösen örültem a pakkban, mivel nem próbáltam még semmit a márkától ezidáig. Lássuk is!
DSC00151

100 ml a lemosó űrtartalma, és egy pattintós kupakkal lehet nyitni-zárni, ami nem mindig adja könnyen magát - néha kifejezetten nehéz rápattintani a tubusra. A lemosó parabénmentes, illetve a neve alapján 3 funkciót képes ellátni: szemfesték lemosására, toniknak és tisztító tejnek is alkalmas. Én leginkább a tisztító funkcióját használtam ki, de toniknak és sminklemosónak sem utolsó - bár arra szívesebben használok micellás vizet, vagy konkrét sminklemosót.

Az állaga krémes-tejes, a színe pedig fehér. Kellemes szolid illata van, abszolút nem tolakodó, és lemosás után lassan el is illan. A használata úgy történik, hogy gyengéden belemasszírozzuk a bőrbe, majd a leírás szerint nem öblítjük le, csak leszedjük egy vattakoronggal. Én általában ezt módszeresen elfelejtettem megtenni, így általában mindig lemostam, szerintem a hatása ugyanúgy érvényesül akkor is. Nagyon szépen megtisztítja az arcom, kellemes friss és tiszta érzésem van utána, és úgy vettem észre, hogy valamennyire hidratálja is a bőröm - az arcom kellemesen puha lesz a használata után.

Összességében: nagyon megszerettem ezt az arclemosót, egyrészt a parabénmentesség, másrészt a hatékonysága miatt, általában felváltva használom a Nonique arclemosójával. Szemfesték lemosónak is bátran ajánlom ha esetleg utazáshoz viszi magával valaki, vagy meg szeretné spórolni a műveletet egy termékkel több helyett.