Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Sally Hansen: All Fired Up

DSC00148
Ez a Sally Hansen lakk már több mint egy éve csücsül a gyűjteményemben, így megdöbbenve konstantáltam, hogy azóta sem mutattam meg nektek. Ezt a problémát orvosolni kell kérem szépen, mégpedig azonnal!
DSC00044
A lakk a Complete Salon Manicure családba tartozik, és az 550-es All Fired Up árnyalatról van szó. 14 ml lakk rejtezik az üvegben, ami egy magamfajta lakkrajongónak egy életre elég lehet.

Az állaga picit hígnak tűnhet, de nekem ez pont tökéletes. Lekerekített, széles ecsete van amivel tökéletesen lehet dolgozni, nem futunk ki oldalt. Egy rétegben is nagyon jól fed (a képeken is így láthatjátok), így most kivételesen nem éreztem rá nagy késztetést, hogy felrakjak még egyet. A színe valami csodás ferraripiros (szerintem a 2. rétegben még intenzívebben kijönne), csodás fénnyel. Nem is éreztem szükségét hogy feldobjam rá a Seche Vite fedőlakkját, szerintem magában is gyönyörűen csillog. A tartósságát tekintve is tökéletesen meg vagyok vele elégedve, pénteken (21.) festettem, és ma (25.)  fent van minimális kopásokkal, semmi lepattogzással.
DSC00139
Összességében: ez volt a legelső kipróbált lakkom a márkától, és nagyon meg vagyok vele elégedve, szerintem nem ő lesz az utolsó... :) Bátran ajánlom klasszikus pirosnak a gyűjteménybe, ha esetleg még nincsen.

Az áráról most fogalmam sincsen hirtelen, anno még ajándékba kaptam nővéremtől, de bármelyik Dm-ben és Müllerben fellelhetőek a lakkok csodás színekben, tessék nézelődni bátran! :)