Üzemeltető: Blogger.

Márkaleső | Maybelline


Itt a tavasz, ami a megújulás jelképe - és mi mással kezdhetném ezt a megújulást, ha nem a bloggal? Mostanában kicsit egysíkúnak érzem magam a bejegyzéseket illetően, így megpróbálok picit újítani és új rovatokat hozni nektek. Ez az első ilyen, a Márkalesőnek keresztelt rovatom, melyben az egyik kedvenc drogériás márkám, a Maybelline legkedvencebb termékeit mutatom meg egy bejegyzésben. Nem konkrétan tesztes bejegyzés ez, amolyan tapasztalatos-beszélgetősnek terveztem, aztán meglátjuk mi sül ki belőle. :)
DSC00135
 Őszintén szólva lányok, nekem a hátam borsódzik már a drogériák sminkkínálatától. Bemegyek, tapizok, nézek, de nem igazán fog meg semmi, vagy ha veszek is valamit, az nem olyan minőségű, amit elvárnék. Így arra jutottam,, hogy megpróbálom száműzni az általam kevésbé szeretett drogériás márkákat a sminkkészletemből, és meghagyni azt, ami tényleg helyet érdemel. Na de mi is érdemel helyet? Van egyáltalán kedvenc drogériás márkám? - morfondíroztam magamban, miközben kipakoltam a sminkjeimet, és arra a következtetésre jutottam, hogy bizony van - márpedig kettő is. Az egyik a Maybelline, a másik pedig a Catrice
DSC00139
A Dream Fresh BB krém az egyik kedvenc BB-m, ez a második tubusom belőle már, és valószínűleg mindig is vissza fogok térni hozzá. Általában mindig érte nyúlok először, hanyagolva a Max Factor szegény CC krémjét. Miért szeretem? Hatalmas a színválasztéka, és terveztek belőle nagyon világos változatot is a Hófehérkéknek. Nagyon könnyed az állaga, nem fullad alatta a bőröm, nagyon könnyű eloszlatni, ráadásul nekem tökéletesen elég a fedése, kiegyenlíti a bőrképemet - ami sokkal szebb lesz, és nem fényesedik ki egyhamar. Tucatnyi drogériás BB-t próbáltam már, de vagy az állaguk volt nehéz, vagy a színük volt túl sötét, így számomra tényleg ő a tökéletes - ráadásul nagyon kevés kell belőle, így sokáig elég.

A  Colossal Volume Express Smoky Eyes spirál számomra a Max Factor Clump Defy letaszítója volt a trónról, amire azt hittem egyetlen spirál sem lesz képes - és mégis. Miért szeretem? Mert brutálisan hosszú, sűrű, dús és mélyfekete pillákat csinál, nem hagyja elveszni a tekintetem a szemüveg mögött. Ha igazán meg akarom dobni ezt a látványt, fekete szemceruzával kihúzom a felső vízvonalam, ami még tovább dúsítja a pilláimat. Egész nap tartós a spirál - nem pereg és nem kenődik.

A Mastershape Brow Pencil a legújabb szerzeményeim egyike, és a legelső szemöldökceruzám - köszönhetően Very Style Szandrának, akinek addig-addig nézegettem a videót, amíg be nem kúszott a kívánságlistámra ez a kis ceruza... :D Úgyhogy innen is köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem rá! :) Miért szeretem? Az állaga nagyon könnyed, viaszos, a színe (02 Soft Brown) pedig tökéletes. Párszor áthúzom vele a szemöldököm, és sokkal jobban kiemeli az egész arcom, és rendezettebb összképet ad -ráadásul nagyon tartós is. Egyedüli hátránya, hogy borzasztó mértékben fogy, egy-egy használat alkalmával eltompul a hegye.
DSC00140
Tegye fel a kezét, aki nem ismeri a Color Tattoo-kat! Na, hát azt hiszem akkor senkinek sem kell bemutatnom ezeket a kis csodákat... :) Egészen addig szkeptikus voltam velük szemben, amíg bele nem tapiztam az On and Bronze teszterébe a Müllerben - amikor megéreztem a krémes állagot, és megláttam a pigmentáltságát, azonnal tudtam miért is imádja mindenki ennyire. Miért szeretem? pigmentáltság, tartósság, könnyű kezelhetőség, multifunkciós használat (alapként, szemhéjfestékként) Akár ujjal, akár ecsettel, az On and Bronze-t csak feldobom, elsatírozom és már mehetek is a dolgomra, mutatós önmagában is. Az Eternal Silvert ugyan kevesebbszer használtam eddig, de füstös sminkhez tökéletes, nagyon gyönyörű színe van, és ugyanolyan tartós és pigmentált mint a testvérkéje.

Nos, ezek lettek volna az én kedvenc Maybelline termékeim :) Azonban még rengeteg darab van a kívánságlistámon amit kipróbálnák a márkától (pl a rúzsaik, a Diamond Glow paletta, és a Color Tattoo Pink Gold árnyalata), így további tesztekre és tapasztalatokra számíthattok tőlem. :)

Linkek a terméktesztekhez:
Maybelline BB krém, Color Tattoo On and Bronze

(Természetesen a spirálról, szemöldökceruzáról és a Color Tattoo ezüstjéről is várható teszt majd a közeljövőben. :))

Nektek van kedvenc Maybelline terméketek? Vagy csalódásotok? Mit ajánlanátok még a márkától? Kérlek írjátok meg a tapasztalataitokat, nagyon kíváncsi vagyok! :)
color1