Üzemeltető: Blogger.

Relax | Lush Love Locket fürdőgolyó teszt

DSC00024
A mai bejegyzés főszereplője ismét egy fürdőtermék lesz, méghozzá a Lushtól ezúttal. A Valentin napi kollekcióban kapott helyett ez a hatalmas, szív alakú fürdőgolyó, aminek a belsejében konfettiszívecskék és még egy szív alakú fürdőgolyó rejtőzik.

DSC00009
A vízbe dobás után

Ahogy az előbb is írtam, hatalmas méretű a fürdőgolyó (270 g), így nyugodtan ketté lehet szedni, és több alkalommal felhasználni - azonban én nem ezt tettem, ha már lúd, legyen kövér" alapon bedobtam az egészet a fürdővízbe és természetesen dokumentáltam is.
szivecke
Ilyen konfettiszívecskéket ereget magából :)

Nagyon gyorsan elpezseg a szív alakú fürdőgolyónk, hogy aztán rózsaszín konfettiszívecskéket és szintén rózsaszín, jó illatú vizet hagyjon maga után. Minimálisan síkos lesz tőle a víz, (nem annyira mint a tegnapi terméknél) és hidratál is. Ami viszont a legfontosabb: segít, hogy sokkal jobban érezd magad tőle. Ugyan ez páros móka (lenne), én nem voltam rest egyedül ücsörögni a rózsaszín szívecskés vizemben, miközben a kapcsoltam némi zenét. (És tádá, kész a tökéletes relax!). Pluszként megspékeltem még a Lush Snow Fairy tusfürdőjével (rózsaszín és vattacukorillatú), hogy a hatás még teljesebb legyen. Kiszálláskor édes vattacukor és gyümölcs keverékéből álló illatot húztam magam után. :D Egyébként picit megfogja a kádat fürdés után, de egyszerűen le lehet szedni, így ez nem probléma.
DSC00052
Ilyen lesz a víz utána.

Ahogy láttam, elérhető még a honlapon, így ha meglepnétek a párotokat valami édessel és rózsaszínnel (bár nem tudom a pasik mennyire szeretnének rózsaszín vízben ücsörögni:D), csapjatok le rá, amíg el nem fogy! :) 2.950 Ft-ba kerül egyébként, ami picit drágább mint a többi fürdőgolyó, de egy-egy különlegesebb alkalomra szerintem megéri.