Üzemeltető: Blogger.

A Miss International Hungary margójára, avagy: a bloggerek tényleg csak egyszerű, üres reklámplakátok?

DSC00126
Az ominózus Glamour-napos bejegyzésem után van még egy dolog ami nagyon nyomja a szívem, és úgy érzem hogy szeretném leírni és megosztani veletek - tisztában vagyok vele, hogy ezzel a bejegyzéssel lesznek akik egyetértenek, lesznek akik nem - de arra kérnélek benneteket, hogyha megtiszteltek a véleményetekkel akár negatív akár pozitív, azt kulturált formában tegyétek, mert így nyitott vagyok bármire. Köszönöm előre is!

Kezdjük akkor az elejéről. Amikor felkeresett a Miss International Hungary 2014 képviselője, először csípőből elutasítottam az ajánlatot, lévén nincs sem kedvem sem időm rá - azonban amikor még egyszer felkerestek, elgondolkodtam és úgy döntöttem, elfogadom hiszen ki ne szeretne belesni a kulisszák mögé egy rangos szépségversenyen? Már ezt intő jelnek vehettem volna hogy kétszer is megkörnyékezett két ember, de nem tettem, elfogadtam tehát az ajánlatot. Már akkor kaptam egy listát a teendőről: lájkoljuk és osszuk meg a jelentkezés videóját, hogy minél több emberhez eljusson, sőt lájkoljuk a videó posztját a Facebook oldalon is. Picit ugyan felvontam a szemöldököm, de mondtam jó, megteszem egyszer, egye fene, de nem én leszek az aki ezeket folyamatosan promózni fogja...

Eljött az elődöntő ideje, amin velem együtt öten vettünk részt a blogvilágból - már ez is sokat elmond a dologról, eseményen részt venni ennyire kevés bloggert még nem láttam.... Találkoztunk az esemény szervezőjével, bemutatkozott, majd szólt hogyha bármi probléma van, keressük nyugodtan. A sok várakozási időt és a lányok felkészületlenségét már írtam, de ez elnézhető - viszont az, hogy több órán keresztül konkrétan még egy pohár vizet sem kaptunk frissítőnek, sem semmi harapnivalót.... Mielőtt belém köt bárki is, nem az ingyen kaja miatt mentem, csak nekem ez egy picit olyan alap lett volna, hogy hamár "partnerek" vagyunk, legalább ennyivel megtisztelnek a több órás álldogálásban az esemény alatt. (Egyébként pedig anno azt ígérték, hogy bekerülünk a partnerek közé is bannerben, nos ez azóta sem történt meg)

E-mailben megkaptuk hogy köszönik a részvételt, írjuk meg a véleményünket - nos, én őszintén megírtam mindezeket amiket leírtam most nektek, de most amikor eme posztot írom (több mint két hét is eltelt azóta), azóta sem kaptam rá érdemleges választ, pedig direkt kértem. Persze a következő döntő időpontját, meg a teendőket ismét megkaptam: kommenteljünk a bejegyzéshez, osszuk meg, népszerűsítsük stb....

Ezek után azt éreztem, hogy itt nincs szó semmiféle kölcsönös együttműködésről, csupán arról hogy ahogy tudjuk, promózzuk ezt a dolgot mert nem elég népszerű - cserébe örüljünk, hogy ott lehetünk. Itt éreztem azt, hogy nem köszönöm, én nem szeretnék egy üres promo szócső osztogató-lájkoló-népszerűsítő reklámtábla lenni, nekem elég volt ebből a versenyből ennyi, ez nem megtiszteltetés és én érzem kellemetlenül magam. Egyenrangú partnerként én jogosan elvárnám, hogyha a véleményemet kérdezik, leírom akkor arra reagáljanak is valamit, ne csak a következő lájkold-oszd-meg kettőst kapjam válaszként.... Itt írtam meg nekik, hogy köszönöm szépen de elég volt. Ez a jövőben is arra sarkall, hogy jobban megválogassam a blog felé érkező együttműködéseket, és ezentúl hallgatni fogok a legelső megérzésemre is.

Minden tiszteletem azé aki ezt végigolvasta, bárki bármit hozzátenne véleményként (természetesen kulturált formában), szívesen fogadom!