Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Bioderma micellás víz érzékeny bőrre

DSC00209
Szerintem majdnem utolsóként a blogvilágban, én is kipróbáltam végre minden micellás vizek ősanyját, a Biodermát, az érzékeny bőrre való változatot választottam.
Az átlátszó, rózsaszín flakon 250 ml vizet tartalmaz, és a felbontástól számított egy évig áll el a szavatossági címke szerint. Felpattintva egy kis lyukú adagolón keresztül önthetjük a vattára - ezzel érdemes vigyázni, ugyanis ha megszalad a kezünk akár egy egész vattát is eláztathatunk vele.

A víznek nincs semmi illata, közelről szagolva is csak halványan érezni valamit. Nálam általában két funkciót lát el: tonikként és sminklemosóként szoktam használni. Sminklemosóként először leszedem vele a sminket, majd a komplett arctisztítási fázis következik (lemosó és hidratálókrém), tonikként pedig a lemosó után törlöm át vele a bőröm, és utána jöhet a hidratáló krém.

A sminket jól leszedi, van hogy a másik sminklemosóm után alkalmazom kiegészítésként a maradványok leszedésére, van hogy magában - mindkét helyzetben jól helyt áll, nem csípi vagy irritálja a bőrt egyáltalán. A használata után viszont meglepődve tapasztaltam, hogy ragad az arcom, pedig azt hittem ez csak a Mixa micellás vizének (teszt) sajátsága csak. Persze egy perc múlva már nyoma sincs ragadásnak, puha bőrt hagy maga után, nem szárítja ki.

Összességében: Meg vagyok vele elégedve, jól szuperál és az első használatától kezdve beépült az arcápolási rutinomba. 

Megtalálhatjátok a gyógyszertárakban, vagy akár az Iparfümérián is, kiszereléstől függően különböző árban. A száraz bőrre való 250 ml-s 3.750 Ft-ot kóstál, cserébe viszont sokáig elég.