Üzemeltető: Blogger.

Elfogyott termékek: Március

elfogytak

A márciusi hónapban viszonylag sok terméket sikerült elfogyasztanom - főként termékmintákat. amik pl.többek között az Iparfümériás rendeléseimhez is jártak, de akadnak itt bőven teljes termékek is. Lássuk!

Tusfürdők
TDSC00173
Dermacol belga csokis és narancsos tusfürdő: Avagy a belga csokisnak és narancsosnak álcázott zselés szaloncukor... :) Nagyon nagy kedvencem volt a téli időszakban, épp kezdtem picit ráunni, mikor a vége felé jártam. Jövő télre viszont mindenképp beszerzem ismét, bátran ajánlom Nektek is!

Nivea Supreme Touch tusfürdő minta: A Nivea tusikra jellemző kellemes illata volt, illetve krémtusfürdő mivolta miatt nem szárított. Általában szeretek egy neutrálisabb illatú tusfürdőt és egy gyümölcsösebb / édesebb illatút a fürdőben tartani, így valószínűleg beszerzésre kerül majd.

Arcápolás, sminkeltávolítás
DSC00174
Helia-D sminklemosó kendők: Nagyon szuperül tették a dolgukat ezek a kis kendők, szerettem őket magammal hurcibálni utazáshoz is. Újravenném, de sajnos kicsit soknak tartom az árát a 10 db-os mivoltához képest :(

JimJams pórustisztító tapasz: (teszt) Kellemetlen élményeim voltak a szagával kapcsolatosan, amit alig bírtam elviselni pedig hatékonynak bizonyult nagyon is, de sajnos én fulladoztam miatta, így nem fogom újravenni...:( Nagyon kár érte.

Germaini de Capuccini arcradír, Soft Foam: a Beauty Blender mellé kaptam ajándékba ezt az arcradírt. Számomra ismeretlen a márka, neten kutakodva is annyit tudtam meg róla, hogy luxus bőrápolási termékekkel foglakozik. Olyan volt ez az arcradír, mintha némi szappanhoz (teljesen régi szappanillata volt) kevertek volna némi radírozószemcsét - valószínűleg így is van, mivel a bőrömet teljesen kiszárította, így nem szívesen vásárolnám meg teljes kiszerelésben.


Hajápolás

DSC00175,
Nivea Hydro Care sampon minta: Elvileg egy hidratáló sampon, azonban sajnos ezt a hatását nem sikerült 1-2 használat után észrevennem, teljesen átlagos samponként működött. Nem vásárolnám meg teljes méretben.

On Care Instant Touch Fluid hajápoló olaj minta (teszt): Az idei év nagy újdonságai nekem a hajápoló olajok voltak, egyből hármat is kipróbálhattam. Nem rossz ez a fajta, azonban picit lassabban szívódik be és ragacsosabb érzetet hagy, ha már olaj akkor inkább a Milk_Shake féle argán (teszt), vagy a Gliss Kur olaja (teszt)


Testápolás

DSC00176
X-Epil Intimo intim lemosó gél: Nagyon finom illatú, kíméletes és jól tisztító intim lemosó, amit megszerettem és valószínűleg újravásárlásra kerül majd a sor :)

Nivea Smooth Sensation testápoló minta: Könnyed állagú testápoló, finom púderes illattal. Gyorsan beszívódott, és finom puha lett tőle a bőröm, ha elfogynak az itthoni testápolóim, gondolkozni fogok a beszerzésén :)

Parfüm
DSC00178
Mexx Energizing: (teszt) Szerettem, de leginkább hétköznapokra használtam, amolyan mindennapi illatnak. Picit örülök hogy elfogyott, valamelyik összetevője kezdett taszítani benne. Nem vásárolnám újra.

Ezek lettek volna a márciusban elfogyott termékeim, valamelyikkel van esetleg tapasztalatotok? :)