Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Aussie Miracle Moist sampon és kondicionáló

szerkesztett
A mai nap témája a hajápolás - ezúttal egy Aussie sampont és balzsamot mutatok meg nektek, amiket a nővéremtől kaptam, aki nem fűzött véleményt a termékekhez hogy neki beváltak-e vagy sem - azt mondta kíváncsi én mit tapasztalok velük kapcsolatban, úgyhogy íme.
DSC00137
A termékcsalád száraz, sérült / töredezett hajra lett kifejlesztve. Ausztráliai makadámdió olajat tartalmaz, amely segít helyreállítani és ápolni a hajat. A sampon 300 ml-s nagyobb sárgás flakonban rejtőzik, míg a kondicionáló egy kisebb fehérben, amely csak 250 ml. Mindkét flakon pattintós zárral van ellátva, így nyerhetjük ki a termékeket. Ami még közös vonásuk, hogy mindkettő isteni gyümölcs és tuttifrutti illatot áraszt magából, ami még hajmosás után is érezhető.
DSC00136
A sampon krémes állagú és gyöngyházfényű, 1-2 nyomásnyi elég a hajra. Jól habzik és jól tisztítja a hajat, azonban az öblítés után én kissé száraznak, sprődnek éreztem tőle a hajam. A kondicionáló ezzel szemben inkább géles állagú, szintén gyöngyházfénnyel. Itt azonban ha nem vagyunk elég óvatosak akkor hatalmas mennyiség jön ki egy nyomásra a flakonból, aminek a fele is elég, így a másik fele pocsékba megy - érdemes vigyázni, ezt a mutatványt én többször is eljátszottam mire sikerült normális adagot nyomni a kezemre. A kondicionálót a haj negyedétől a végéig vittem fel, majd 1-2 perc múlva kiöblítettem.
DSC00138
Az összhatást tekintve tiszta, fényes és puha lett a hajam mind fent, mind a végeknél - bár sajnos azt vettem észre hogy a termékek hajlamosak zsírosítani a hajamat, a negyedik helyett már a harmadik nap hajat kellett mosnom. Nekem csak a hajam vége hajlamos száraznak lenni, így összességében nem teljesen tudtam tesztelni a termék tudását, hiszen nem pont az én hajtípusomra való - azonban mindenképpen próbát fogok még tenni egy másik termékcsaláddal is később.

Ha jól tudom a Dm-ekben kapható, olyan 1.700 Ft körüli áron, de ha esetleg valaki tudja a pontos árat ne habozzon megírni!

Nektek van tapasztalatotok az Aussieval hajápolás terén esetleg?