Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Golden Rose Rich Color 38

DSC00200
Ezt a gyönyörűséges kék lakkot nemrég szereztem be, amikor hirtelen nagy-nagy vágyam támadt egy tavaszi szín után és mivel ez az árnyalat már régebb óta a kívánságlistámon csücsült, így beszereztem. Ő a második és egyben a második kék lakkom a márkától, annyi különbséggel, hogy az előző homok finisű :)
DSC00201
DSC00228
A szögletes üvegcse 10, 5 ml piszkos, szürkébe hajló kék színt rejt magában, ami a 38-as számot birtokolja. A lakk állaga leheletnyit sűrűbb a megszokottnál, de ez nem akadályozó tényező semmiben. Az ecsetét imádom, kellően széles ahhoz, hogy 1, maximum 2 vonással beterítse a körmöt, és ne menjünk ki a széleken. A lakk egy rétegben is szépen fed, azonban én a biztonság kedvéért kettőt kentem, így adta ki az igazi színét. (Amit sajnos a fotókon nem tudtam elkapni, egy fokkal sötétebb, nem ilyen világoskék ám!) Nagyon gyorsan száradt, és a tartósságára sem lehet panaszom, ugyanis három napja ül a körmeimen pattogzás és kopás nélkül - úgyhogy én emelem kalapom a Golden Rose előtt! Nem akarok elkiabálni semmit, de ha a további tapasztalataim is ilyen pozitívak lesznek akkor a márka elég esélyes hogy bekerül a kedvenceim közé.
DSC00232
Beszerezhetőség: A Nailland pultja, 590 Ft-ot kóstálnak a Rich Color lakkok, ennyi pénzért szinte ajándék, ahogy mondani szokás. :)