Üzemeltető: Blogger.

Mini beszámoló | Aussie Miracle Recharge Event

DSC00168

Nemrég (múlt hét pénteken) megrendezésre került az Aussie új terméke, a Miracle Recharge kapcsán egy esemény - aminek a különlegessége az volt, hogy nyitott, tehát bárki elmehetett, aki regisztrált az eseményre, nem csak bloggerek. 

Pic Monkey Collage

Maga az esemény a Vogue rendezvényhajón volt, a Carl Lutz rakparton. Kellett egy kicsit sétálnom mire odaértem, de végül sikeresen megérkeztem. A nap leginkább kerekasztal beszélgetésekkel telt, amiben pl. Festy, Maggie, Lilu és a Style & Blogos lányok is elmondták véleményüket a magyar nők szépség és hajápolásáról, illetve megmutatták a táskáik tartalmát is (ezt a részt különösen élveztem egyébként :D), sőt lehetett tőlük kérdezni mindenféle témában. Kicsivel arrébb az Aussie újdonságát lehetett kipróbálni élesben , ami 4 féle kiszerelésben (értem úgy hogy négy féle problémát hivatott orvosolni) érkezik, és voltak olyan kedvesek hogy mindenki kapott belőle egy darabot kipróbálni, mellette egy ajándék kis zsebfésűvel és egy pendriveon a sajtóanyaggal.

Én nagyon jól éreztem magam, jó délután volt! :)