Üzemeltető: Blogger.

Recept | A kedvenc csokis-banános muffinom

DSC00095
A mai napra nem volt kedvem terméktesztet hozni, így gondoltam megmutatom nektek a kedvenc banános csokis muffinom receptjét- hátha valakinek kedve támad elkészíteni. :) Nem tervezem elárasztani a blogot receptekkel egyébként természetesen, csak ma annyira más témára vágytam....

Szerintem mindannyian egyetértünk abban, hogy a muffin a legegyszerűbb sütireceptek közé tartozik - könnyű, nem igényel sokféle hozzávalót, gyorsan elkészíthető és csak rajtunk múlik hányféle variációja létezhet. Nekem az egyik kedvencem a banános-csokis változat, ami osztatlan sikert aratott eddig, akárki kóstolta, gimiben pedig az osztályprogramok elmaradhatatlan résztvevője lett. :D
DSC00038
Hozzávalók:

1 nagy érett banán
250 ml tej
1 tojás
60 g olvasztott margarin
180 g liszt
2 teáskanál sütőpor
120 g cukor
120 g tört csokoládé
DSC00049
Elkészítés:

A banánt felszeteljük, és egy tálban villával addig nyomkodjuk, amíg püré nem lesz belőle. Hozzáadjuk a tejet, a tojást, az olvasztott margarint, majd alaposan összekeverjük. Utána jöhet hozzá a liszt, a cukor, és a tört csoki (én általában étcsokoládét szoktam) A masszát csomómentesre keverjük, majd a muffinsütő formát megtöltjük muffinpapírral, és ebbe belekanalazzuk a tésztát a papír háromnegyedéig.. (Természetesen lehet papír nélkül is, csak akkor vajazzuk ki a formát!) Én általában hozzáadok még egy kevéske vanilincukrot, illetve kakaót a színezéshez, vagy egy kanálka lekvárt. 20 percig sütjük, majd tűpróbával ellenőrizzük - majd türelmesen megvárjuk amíg kihűl, utána pedig lehet rávetni magunkat..:)
DSC00069
A tetejét még tovább díszíthetjük cukormázzal is esetleg ha van kedvünk hozzá... :)

DSC00105

Egy barack színű kisebb tortatál kitűnő tálalóeszköz lehet - az enyém a nővérem, BluerDesign saját munkája, aki kisebb-nagyobb méretben és a szivárvány összes színében készíti ezeket a csodás tortatálakat. Az én kérésem egy barackszínű volt, ami a tortatál funkció mellett remek fényképezési segédeszköz lesz majd. :)

Remélem tetszett a bejegyzés, nekem jól esett kicsit elkalandozni a terméktesztektől, de ha nem szeretnétek több ilyen bejegyzést látni, szóljatok nyugodtan! <3