Üzemeltető: Blogger.

Kedvencek | Április

DSC00113
Ismét eltelt egy hónap, úgyhogy ideje megmutatnom miket használtam előszeretettel áprilisban.

Test és Arcápolás
DSC00128
A Dermacol dinnyeillatú tusfürdője belopta magát a szívembe - géles állagú, dinnyepiros színű a tusfürdő, és isteni dinnyésrágó illata van, abszolút nem szárít. 250 ml egy flakon, így sokáig elég lesz még - ha valaki kíváncsi, az Iparfümérián rendelhet még a márka tusfürdőiből, amik személy szerint nekem nagy kedvenceim, ez a harmadik amit tőlük próbálok. (És most jött a webáruházba egy mangós verzió is, jajj nekem!)

A Bioderma micellás vizet nem kell senkinek sem bemutatnom úgyhiszem (teszt itt), egyedüli hátránya a ragadás. Most jelenleg a La Roche Posay verziót próbálgatom, de nem érzek különbséget közöttük.

A Nonique kézkrém mintája nagyon belopta magát a szívembe, zuhanyozás után használtam a kiszáradt kezeimre. Csodás bársonyos állaga van, citromos illata és nagyon hamar beszívódik, érdemes lehet egy próbát tenni vele teljes kiszerelésben is, szintén az Iparfümérián elérhető.
DSC00115
A Catrice Celtica krémpirosítója nagy kedvenc lett ebben a hónapban - nagyon pigmentált, tartós, és igazi könnyed, üde színe van. (bár a fényviszony nem a legjobb a képen, így nem adja vissza) Általában egy duo fibrevel szoktam az arcomra applikálni, így a legkönnyebb felvinni. Ha valahol találnátok még belőle, próbáljátok ki, megéri!

A L'oreal Colour Caresse Wet Shine Stain hibrid rúzs-szájfényeit nem próbáltam, egészen addig amíg a Blogger Dayen Larion Oscar fel nem applikálta a számra a Romy árnyalatot - majd megállapította hogy abszolút az én árnyalatom, és milyen igaza volt! Nagyon szép színe van, abszolút nem ragad, felvitel után már inkább egy rúzsra hajaz, és nagyon tartós is, mindenképpen hozok vele tesztet majd.
DSC00131
A Rimmel Sweetie Crusharól és a Golden Rose kékjéről is írtam már teszteket itt és itt, nem is ragoznám túl - imádom a színüket, tavasziak és gyönyörűek, ráadásul minőségben is hozzák az elvárt szintet. A Golden Rose márka lassan kezdi befurakodni magát a kedvenc lakkmárkáim közé.. :)

DSC00132
A rossz idő arra sarkallt, hogy kissé fűszeresebb parfümhöz nyúljak, ezért Katy Perry Killer Queen-je tökéletes volt ehhez - csak a kissé hidegebb időben működik a fűszeressége miatt szerintem, de akkor viszont tökéletesen.

Ezek lettek volna az én kedvenceim, de várom a beszámolókat a tiétekről is! :)