Üzemeltető: Blogger.

Esemény | Essence 3. méter

három
Nincs olyan, aki ne hallott volna már arról, hogy az Essence márkának a Müller drogériában lesz egy 3. méteres állványa (illetve mostmár van is Budapesten), hiszen ettől hangos a blogvilág egy hete. Engem is meghívtak, hogy csatlakozzak az ünnepléshez, amit örömmel meg is tettem :)

egy
Az első nap a Primőr székházában voltunk, hogy átbeszéljük az új termékeket (amiből közel 81 van). Hát, kérem szépen van itt minden: érkeznek hajszínezők, effektes szemhéjpúderek (amik kipróbáláskor máris a kedvenceimmé avanzsálódtak), utazáshoz való minitermékek, az ikonikus kis paletták (amik élőben még jobban néznek ki, mint a képeken), szemceruzák, mindenféle műtetoválás, stb. stb. 
kettő
Megmondom őszintén, engem a kis paletták és a tubusos szemhéjkrémek nyertek meg a legjobban, a hajszínezők, szemceruzák és körömre való dolgok már nem igazán az én ízlésem. A goodie bageknek köszönhetően viszont kaptunk egy kis ízelítőt az új termékekből :)
sokadiksokadiksokadik
utolsó
Másnap a Müllerbe voltunk hivatalosak reggel, ahol egy kis reggeli után Lináék lerántották a leplet az új állványról, amit megcsodálhattunk (fotózott is mindenki bőszen), majd indulhatott a kívánságlista teljesítése. :D Én két Bloom Me up ecsetet vittem el (a piros duo fibréből sajnos már nem maradt), nagyon kíváncsi leszek hogyan teljesítenek. Kis meglepetés volt, hogy 1.000 Ft feletti vásárlásnál ajándékba kaptál egy csekélységet - hoztam is valamit, de megsúgom, hogy még véletlenül sem az enyém lesz...;) Sajnos tovább nem tudtam maradni mert indulnom kellett dolgozni, de szeretném megköszönni a meghívást a Primőr csapatának! :)