Üzemeltető: Blogger.

#8 Illatgardrób | Playboy Super Playboy for Her

DSC00005
A mai napon egy parfümteszttel jelentkezem - méghozzá egy Playboy illattal. Ez a második amit a márkától próbáltam és rabul ejtett - a legelső a Play it Sexy volt (teszt itt), amit ha bármikor megszagolok, a tavaly nyár jut róla eszembe, ugyanis rengeteget használtam. Most külön érdekesség, hogy a parfümhöz való tusfürdőt is megkaptam, így arról is írnék egy pár soros véleményt. :)

~ Super Playboy for Her EDT ~
DSC00062
Illatjegyek:
Fej:

mandarin
Szív
frézia, papagájvirág
Alap
szantálfa, pézsma, ámbra

Kifújáskor egyből előjön a mandarin nyitánya, amihez pár perc múltán csatlakozik a frézia is, amivel egyébként szuperül összhangban is vannak, harmonikussá téve ezzel az illatot. Jóval később a gyümölcsös alap mellé becsatlakoznak az alapillatban fellelhető fűszeresebb jegyek is (pézsma, szantálfa, ámbra), amik megadják az illat karakterét, mélységét és a csepp fűszerességet, ugyanis enélkül csak egy szimpla gyümölcsös parfüm állna előttünk. Tartósságát tekintve 4-5 órán át érződik, szerintem ez elég jó eredmény tőle.

Szerintem a parfümhöz társított sötétrózsaszín tökéletesen kifejezi az illat mikéntjét, aminél a mérleg inkább az alkalmi felé billenne - legalábbis az én ízlésemnek. Nem egy könnyed, légies illat, ám mégsem olyan nehéz - leginkább a kettő között egyensúlyozik, de én például csak akkor érzem magam jól benne, ha nem egy sima hétköznapon, hanem alkalmanként viselem. Bár viselője válogatja, aki szeretné, bátran bevállalhatja hétköznapokra is, kisebb mennyiségben - rajtam pont egy ilyen kísérletezgetős napon dicsérték meg az egyetemen, úgyhogy ez azt bizonyítja, hogy igenis megállja a helyét egy átlagos napon is. (Arról nem is beszélve, hogy mennyire jól tud esni az ember lányának a dicséret, hiszen ez bizonyítja legjobban, hogy szuperül tisztában vagy vele, melyik illat az ami jól áll neked, és nem nyúltál mellé.)

Összességében ismét csak azt tudom elmondani, hogy bármennyire is unalmas lehet, szerintem a Playboy illatok igenis megérik a saját kis ár-érték arányukat, hiszen az 50 ml-es is 2940 Ft-ba kerül, amiért szerintem egy szuper illatot kapunk.

~ Super Playboy for Her tusfürdő (250 ml) ~
DSC00056
Ezt a tusfürdőt leginkább azért szerettem volna kipróbálni, hogy lássam mennyiben más a parfümtől, és tartósabbá vagy intenzívebbé teszi-e annak illatát. Egy krémes állagú tusfürdőről van szó egyébként, amely szuperül habzik, azonban az illata csak 80%ban egyezik a parfümével, annak egy picit szolidabb változatáról van szó. Tartósabbá nem, de intenzívebbé teszi az illatot, viszont sajnos hajlamos hamar elillanni a bőrről. Nem teljesen váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, azonban jól esik vele zuhanyozni az illata miatt, úgyhogy a maga 250 ml-ével még sokáig a fürdőszobapolc lakója lesz.

A tusfürdő 1040 Ft-ba kerül, és mindkettőt megtalálhatjátok az Iparfüméria webáruházában, vagy a drogériák polcain.

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a fentebb leírt véleményemet, minden amit ott találsz, a saját ízlésem alapján megalkotott véleményem.)