Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Nivea Powder Touch dezodor

DSC00005
A mai nap a Nivea Pixibagben lapuló újdonsága kerül górcsó alá - lássuk is!

A dezodor 48 órás hatást ígér (bár szerintem ezt senki az égvilágon nem tudja letesztelni, mindenki fürdik egy naponta), illetve színezőanyag és alkohol mentes.

Kifújáskor kellemes, púderes illata van, azonban én ezt csak addig érzem, amíg fel nem veszem a felsőm, így hamar elillan szerencsére, nem veszik össze egy parfümünkkel sem. Ha nem a megfelelő távolságból fújjuk / nem rázzuk fel eléggé, akkor hajlamos fehér foltot hagyni maga után, ami nem túl kellemes - sikerült már párszor jól pórul járnom vele.

Izzadásgátló hatását tekintve nálam jelesre vizsgázott, teszteltem már sima sétálgatós napokon, illetve a nagy melegben rohangálósakon is, de egyszer sem izzadtam meg,vagy éreztem volna hogy "tocsogok" benne, illetve nem voltak kellemetlen szagok sem, így joggal nevezném hatékonynak ezt a dezodort - viszont a távolsággal nem árt vigyázni, ha nem akartok fehér foltot!

Kétféle verzióban létezik még a drogériák polcain: golyós és stift.

El ne felejtsétek hogy játék van a blogon, egy szerencsés tesztelheti a Maybelline filces tusait! Részletek >>ITT<<