Üzemeltető: Blogger.

Júliusi elfogytak

DSC09995
Egy nagy adag terméket sikerült elfogyasztanom júliusban, lássuk is mik voltak ezek!
Hajápolás
DSC09996
Aussie Miracle Moist sampon (teszt): Szerettem ezt a sampont, nem volt vele semmi problémám, azonban mégis örülök hogy elfogyott, hiszen legalább 3-4 sampon vár még ugyanerre a sorsra. Sajnos a balzsamjából maradt még, így azt beáldozom ecsettisztításra majd :)

Toni&Guy hővédő: Nagyon szerettem mert nem zsírosította a hajam, de mégis védte a vasalás és a szárítás bántalmaitól. Újravettem volna, de már nem találtam a Müllerben, így egy Lee Stafford verzió mellett döntöttem, nagyon kíváncsi leszek az mit tud.

Milk_Shake argánolaj (teszt): Ez a kis kiszerelés több hónapon keresztül elég volt - úgy is, hogy egyszer béna voltam és egy kisebb adagot véletlenül kiöntöttem belőle. Puha és fényes lett tőle a hajam, a hajvégeim szerették - utánpótlásként a Kerastase verzióját kezdtem el használni amiről mindenképpen jövök majd teszttel!

Arcápolás
DSC09999
La Roche Posay micellás víz (teszt): Nagyon szerettem ezt a micellás vizet - szuperül leszedte a sminket, hidratált is és sokáig tartott. Utánpótlásként az Eucerin verziója van most soron.

Smink
DSC00051
Hurrá! Nagyon ritka, hogy elfogyott sminktermék szerepeljen eme rovatban, de most sikerült! (:

Maybelline Dream Fresh BB krém (teszt): Annyit áradoztam már róla, hogy szerintem  már unjátok... A legkedvencebb BB krémem, számomra tökéletes. Ez már a 2. vagy 3. elfogyott tubus belőle, és kezdem is a következőt!

Astor Skin Match korrektor (teszt): Szem alá való ecsetes korrektor, szépen egységesítette a szemem alatti területet és nem ült bele a ráncokba, valamint kevés is elég volt belőle. Utánpótlásként a Maybelline Fit me a következő alanyom, és úgy fest hogy sikerült belenyúlnom a tutiba vele, hozok is róla tesztet majd!

Brush art duo fibre ecset (teszt): Ugyan láthatólag semmi baja, de egy kisebb csomó megadta magát és kihullott az ecsetből, így valószínűsíthetően fog majd több is. Nem tudom mi történhetett, hiszen sosem tartottam úgy hogy belefolyjon a víz a ragasztásba... Lehet csak szimplán megadta magát a sok használattól, nem tudom. Nagy kár érte, mert az egyik kedvenc ecsetem volt a BB krém és a krémpír felvitelére :(

                                                                      Testápolás
DSC09997
Lush Snow Fairy tusfürdő: Imádtam az illatát, ez a rózsaszín vattacukorfelhő egyszerűen verhetetlen volt! Nagyon ritkán használtam, hogy kihúzzam vele a következő karácsonyig de nem sikerült sajnos - de az tuti, hogy idén is veszek belőle egyet.

Isana dezodor: Ő a táskalakó dezodorom - frissítő illata és hatása van, szuperül gátolja az izzadást is, állandó darabja a túlélőkészletemnek. Utánpótlás beszerezve (:
Parfüm
DSC09998
Tom Tailor East Coast Club (teszt): Nagyon szerettem ezt a parfümöt, hétköznapokra rengeteget használtam, bár a vége felé már kissé ráuntam az illatára, nem hiszem hogy egy darabig vágyódnék utána újra.