Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Missha Perfect Blush Cleanser ecsettisztító

DSC00020
Nagy örömömre szolgált amikor megtudtam, hogy már az Iparfümérián is elérhető a koreai márka, a Missha. Így egyből be is dobtam a kosárba az ecsettisztítót, lássuk is mi a véleményem róla! :)

A halvány rózsaszín színű tisztító folyadék egy 250 ml-es flakonban érkezik, öntögetős kiadásban. Egy enyhe, behatárolhatatlan illata van ami egyáltalán nem zavaró. Mindenféle ecsetre és szivacskára javasolt a csomagolás szerint - én ezzel mosom mind az ecseteimet, mind a Beauty Blendert.

Egy kis tálkába szoktam kiönteni a folyadékból, majd a kisebb fejű (szemre, vagy ajakra) való ecsetekkel szoktam kezdeni. Belemártom, majd körkörös mozdulattal kinyomkodom belőle a rárakódott sminkmaradványokat, ami azonnal meg is látszik a vizen. Kb egy fél perc-egy perc alatt megtisztul egy ecset, ilyenkor picit megnyomkodom, hogy a benne maradt tisztító folyadék visszajusson a tálkába, majd folyó vízzel leöblítem. Utána jöhetnek a nagyobb fejű (pirosító, alapozó, kabuki) ecsetek - ezek viszont már nagyon trükkösek, ugyanis a nagyobb térfogat miatt magukba szívják a tálkából majdnem az összes folyadékot, így belőlük is vissza kell nyomkodni, ha azt akarjuk hogy ne fogyjon el rájuk egy egész flakonnyi :) 

A száradás után az ecsetek 100%-osan tiszták és puhák lesznek, úgyhogy én a tisztítót mélytisztításra használom a felületi helyett, megmondom őszintén sokkal kényelmesebb, mint a balzsamos - babasamponos megoldás. A nagyobb fejű ecsetek miatt viszont hajlamos gyorsabban fogyni a folyadék, így megoldásnak azt tudom javasolni, hogy azok vagy maradjanak balzsamos-samponos tisztításúak (bár pont ez lenne a lényeg, hogy minél jobban jöjjön ki belőlük a maradvány), vagy csak egy részüket tisztítsuk így.

Összességében: nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt az ecsettisztítót mert sokkal jobban tisztít mint a hagyományos módszer és gyorsabban is megvagyok vele - abszolút kényelmes megoldás, mára már nem is tudnám elképzelni a sminkes fiókomat nélküle.

Honnan: Iparfüméria, 1960 Ft (250 ml)

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)