Üzemeltető: Blogger.

Esemény | Rimmel bloggertalálkozó


Mostanában kicsit le vagyok maradva a tudósítással a blog életében történt eseményekkel kapcsolatosan (nem írtam pl a Katy-s bloggertaliról, sem a Digital Divasról és a Schwarzkopfos rendezvényről sem, shame on me), így ilyen téren igyekszem kicsit jobban rákapcsolni. :) (A nem vízjeles képek kattintásra nagyítódnak!)
DSC00024
Legfőképpen azért is örültem nagyon ennek a találkozónak, mert a Coty volt az egyik legelső cég akivel együttműködtem, és jó érzés volt végre személyesen is megismerni a cég képviselőit. A helyszín a budapesti Mariott Hotel volt, ami mellett elsőre simán elmentem, aztán döbbentem rá hogy már túl is sétáltam a helyszínt. :D Igazán impozáns a hotel, már a bejárat is gyönyörű, de az utam egyenesen az elnöki lakosztály felé vezetett.
DSC00030
DSC00048
Megérkezve a köszönés és bemutatkozások után a tanácsokat megfogadva kifelé vettem az irányt, hogy megnézzem a kilátást, és hát igencsak elámultam. Gyönyörű! Ráadásul az idő is nagyon kellemes volt, így a fényképezések előtt átkapcsoltam kicsit relax üzemmódba. Egy kisebb előadás közben megismerkedhettünk a márka történetével, hogyan is fonódott össze a márka neve Londonnal, illetve kik voltak és lesznek az arcai a márkának, mik lesznek az új bevezetések és kollekciók. Ott voltak még a külföldi képviselők és managerek is akiktől bátran lehetett kérdezni és beszélgetni velük, úgyhogy kihasználtam én is a kínálkozó lehetőséget. :) Várt minket ezen kívül még egy sminkes és körmös sarok is, utóbbit Viki jó tanácsára be is foglaltam elsőnek, hiszen (figyelem, sokkoló tény következik!) körömlakk nélküli kacsókkal érkeztem a rendezvényre. Sajnos a sminkes sarkot már nem akadt időm kipróbálni ami nagy kár, mert Melani gyönyörű sminkeket kreált a lányoknak.
Itt éppen az én manim készül :)

Meglepően sok számomra még ismeretlen bloggert láttam (persze ismerősöket is szép számmal), igyekeztem azért beszélgetni minél több emberrel, dehát ez sajnos nem mindig sikerül. Kifelé menet kaptunk egy nagy Rimmeles szatyrot megrakodva jóságokkal, illetve egy Rimmeles párnát is szuvenírnek. :) (Utóbbiakról szeretnétek külön bejegyzést bemutatva esetleg?) Annyit ígérhetek, hogy tervezek némi meglepit nektek ezekkel kapcsolatosan... ;)
Összességében szuperül éreztem magam, igazi kikapcsolódás és feltöltődés volt a nap ezen a gyönyörű helyszínen. Köszönöm a Coty csapatának a meghívást! :)