Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Schwarzkopf Bonacure Sun Protect termékcsalád

DSC00281

Ismét egy hajas bejegyzés, mégpedig a Schwarzkopf Bonacure Sun Protect termékcsaládjáról.

Mint ahogy sokan mások, én is a Schwarzkopf sajtótájékoztató után postán kaptam kézhez a kollekció három tagját: a sampont, a hajbalzsamot, és a csillogó olajat. Sajnos nem tudtam így sem teljes körű tesztet végezni a termékeken, így leginkább az általános tapasztalataimat olvashatjátok ebben a tesztben.

DSC00288
 A csomagolás szerint a termékek védik a nap által igénybe vett hajat, illetve megszabadítják azt a lerakódott káros anyagoktól (klór, tengeri só, stb) A sampon 200 ml.es flakonban érkezik - kinyomáskor szembetűnik, hogy nagyon krémes és egyben folyós állaga is van: nekem legalább kétszer kell kinyomnom belőle, hogy rendesen el tudjam oszlatni a hajamon. Kellemesen tisztít és jól habzik, nem irritálja a fejbőrt egyáltalán - viszont az állaga miatt rettentően gyorsan fogy, ráadásul a flakon is hajlamos többet kinyomni mint amennyi valójában kellene. Azt sajnos hogy tényleg eltávolítja-e a lerakódott anyagokat a hajból nem tudtam letesztelni (szégyenszemre nem sikerült egész nyáron vízpart közelében sem lennem, hazudni pedig nem fogok e téren). Önmagában felrakva sem zsírosítja a hajat, kellemes tapintású és selymes lesz a használata után. 
DSC00282
A balzsamnak szintén érdekes állaga van, az már kicsit zsírosabb és tömörebb és egy belenyúlkálós tégelyből lehet kivadászni. Hajmosás után a hajvégeken szoktam hagyni egy tíz percet majd kiöblíteni. Szerencsére a használata abszolút nem zsírosítja a hajat, a végek szintén puhák és kellemes tapintásúak lettek tőle. Viszont valamiért mindig úgy járok, hogy hiába használom rendszeresen hajmosáskor, a sampon mindig előbb elfogy, a balzsam pedig megmarad - valószínűleg most is ez lesz a helyzet. Hiába csak 150 ml, bőven elég lenne 50 is szerintem, ehhez egy élet is kevés lenne hogy én ezt a mennyiséget elhasználjam.

DSC00284
DSC00285
És most jön a három termék közül a legkevésbé kedvencem, a csillogó hajolaj, ami fújós és a törölközőszáraz hajra kell permetezni belőle. Hiába fújtam keveset a hajamra, gyorsabban zsírosodott tőle, illetve nem is vettem észre a csillogást sem egyáltalán - tulajdonképpen semmi pozitívumot nem tudok mondani róla azon kívül, hogy finom az illata (ami egyébként eleinte elég alkoholos, de ennyire már tényleg nem szeretnék negatív lenni)
DSC00289
(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)