Üzemeltető: Blogger.

Hurrá, nyaralunk: avagy mit rejt a sminkes utazó neszesszerem?

DSC00053
Ilyen típusú bejegyzés ezidáig még nem volt a blogon, így a mai tervezett arcápolás helyett egy könnyedebb hangvételű bejegyzésben megmutatom nektek, milyen sminktermékeket viszek magammal a nyaralásra. Lássuk is! :)
Négy napra megyünk, így semmiképpen sem akartam az egész kollekciómat elrakni - viszont igyekeztem olyan darabokat találni amik tartósak, tükör nélkül is lehet velük pepecselni és sminkecset nélkül is használhatóak. A neszeszer az egyik Pixibages kiadás darabja, csajos piros és elég nagy is, úgyhogy ő látja el a tárolás nemes feladatát :)
DSC00054
Nem akartam sminkecseteket vinni magammal mert nagyok és csak a helyet foglalják - így kompromisszumos megoldásként a púderhez beraktam a Lily Lolo kabukiját, a BB krémhez és a korrektorhoz pedig a Beauty Blendert viszem. Éljen a multifunkció!
DSC00055
A Maybelline BB krémje az én Holy Grail termékem (bele se merek gondolni, hogy hányszor ömlengtem róla itt a blogon), könnyed és nem folyik le rólam a legnagyobb melegben sem, így egyértelmű volt hogy ő jön velem. A Paese primerén gondolkoztam még nagyon, de a nagy üveg miatt inkább nem raktam be ide - négy napot csak kibírok valahogy a kedvenc primerem nélkül. (Ahogy ismerem magam, az utolsó pillanatban mégiscsak bele fogom dobni...) Az Essence átlátszó púdere szuperül mattít és nem rak egy vastag réteget az arcomra, a nagy melegre szintén top termék. A Maybelline Fit me korrektora egy viszonylag új kedvenc - kézzel és ecsettel is könnyű eldolgozni, olyan mintha photoshoppolták volna a szemkörnyékem ha ezt használom.
DSC00056
A Dermacol szemhéjbázisa nagyon nagy kedvenc, azért biztosítékként viszem a Maybelline Color Tattoo alá az extra hatás érdekében. A Catrice Camouflage korrektorát végszükség esetére dobtam be, ha hirtelen történne valami az arcommal (ugye ismerjük Murphyt...) és kellene valami ami segít eltüntetni a piros foltokat. Az Artdeco spirálja kicsi, kevés helyet foglal és ideje lenne már elhasználnom, így spirálként ő a befutó. A Lush highlightere szintén kis helyet foglal, így ő nyerte meg a csatát a TonyMoly darabjával szemben. Pirosítót nem is raktam egyáltalán, helyette inkább csalok majd egy kis fényt az arcomra. 
DSC00057
Mostanában nem volt időm elmenni a kozmetikushoz a szemöldököm rendbeszedése miatt, így jó ideje a Catrice szemöldökzseléje a legjobb barátom, mert így is vállalható, természetes végeredményt biztosít - míg a Maybelline ceruzája sokkal jobban kiemeli a szemöldököt. A Color Tatto On and Bronze mindenhez megy, könnyű használni és tartós is - meg lusta lennék több színből álló szemfestést rittyenteni, ahogy ismerem magam.
DSC00058
A Labello ajakápolója nem épp a legkedvencebb darabom, de egynek megteszi, rúzsok alá tökéletes. (Valószínűleg őt is lecserélem majd az Eucerinre utolsó pillanatban) A NYX sminkfixálója pedig a nyár eleje óta a kezemhez van ragadva - tartósítja és szebbé teszi az összképet, így nem volt kérdés hogy viszem-e magammal.
DSC00059
Az ajaktermékek volt az a rész, ahol bepakoltam, majd ki. Majd kerestem mást, újra be, újra ki - végül megszületett a végleges döntés. Itt fontos szempont volt, hogy olyan termékeket válasszak amikről tudom hogy tartósak, illetve nem macerás a felkenésük és nem szárítják szanaszét az ajkaimat sem. A Claire's korall rúzsa olyannyira tartós, hogy 3-4 ivás meg se kottyan neki, ugyanúgy ott marad - ráadásul gyönyörű színe van. A Lily Lolo ajakfénye nem ragad, olyan mint egy könnyed ajakbalzsam, ráadásul gyönyörű barackos színe van, abszolút természetes árnyalat. A L'oreal Shine Caresse szájfény-rúzs hibrid, így egyesíti magában mindkettő tulajdonságait - nem ragad, cserébe tartós és gyönyörű színe és fénye van. Hálát adok Larion Oscarnak azóta is amiért kipróbáltatta velem...:)
DSC00063

DSC00070
+: Parfümök terén két igazi ízig-vérig nyári illatot választottam: a Travaloban az Yves Rocher kókuszosa lapul, a másik pedig az Escada Taj Sunset mini verziója. Ez a két illat maga a napsütés az üvegcsében :)

Holnap ilyenkor már elutaztam, így ez a bejegyzés szolgál nektek búcsúzóul. Velem együtt azonban kicsit pihenni fog a blog is: négy napig nem lesz bejegyzés, és igyekszem én is távol a munkától és az internet világától kicsit kikapcsolódni és lazítani. Bármilyen kérdésetek / kérésetek van azonban, írjatok nyugodtan, akár a blog Facebook oldalán, akár Ask.Fm-en, akár e-mailben. Ha minden igaz, vasárnap reggel jövök vissza egy új outfit poszttal! Legyetek jók, és pihenjetek sokat ti is! :)

A termékek nagyrészéről található teszt a blogon, nem linkeltem őket külön, viszont a fenti kereső segítségével megtalálhatjátok őket.