Üzemeltető: Blogger.

#11 Illatgardrób | Katy Perry Killer Queen

DSC00278
A mai bejegyzésben egy eléggé megosztó, úgymond "celebillatról" lesz szó, amely tavaly robbant be a köztudatba - íme Katy Perry és az ő Gyilkos királynője. 
Mielőtt megszagoltam a Killer Queent, előtte csak a Purr-t ismertem. Azonban abból hiába használtam el három parfümmintát, egyszerűen sehogy sem tetszett - így attól féltem, hogy a Killer Queen is ugyanerre a sorsra jut majd (végül nem így lett:))
na
A fejillatban erdei gyümölcsöket, szilvát és bergamottot találunk, míg a szívillatban vörösbársony virág, jázmin és hawaii rózsa van. Az alapillatban a kasmír, pacsuli és a karamell hármasa van jelen, néha nagyon kiemelkedően érezni a pacsulit is. Az üveg maga nagyon impozáns a jogarral és a sötétvörös üveggel, azonban amennyire gyönyörű, annyira bosszantó dolog is ez a kialakítás. Míg a drogériákban egy kis tartóban találjuk, addig az egyszeri parfümtulajdonos nem kap hozzá semmit amivel megállhatna a polcon a parfüm - így annak dísze helyett inkább csak nyeklő-nyakló valami lesz, amit végül kénytelenek leszünk a dobozában talált béna műanyag tartóba ültetni.

Kifújáskor leginkább egy fűszeres tónust érezni, az én orrom szerint érzésre a bergamott és a szilva keveredik egymással. Ahogy telik az idő, egyre inkább érezni egy virágos tónust a jázmin személyében, amihez a leszáradásban csatlakozik altónusként a karamell is - számomra ezek a jegyek érezhetőek ki tisztán a parfümből. Az összképet tekintve szerintem egy fűszeres, ámde mégis nőies illatról van szó, ami elegáns és leginkább hidegkedvelő - a fűszeres tónusa miatt nyárra nagyon fullasztó illat lett volna. Most azonban hogy itt toporog az ősz a küszöbön, így bátran elő lehet venni a Királynőt. Elegáns, édes és kellemesen beburkol. A hatósugarát közepesnek mondanám - ha véletlenül sokat fújunk akkor is csak egy rövid ideig aurazavaró csak. Tartósságát tekintve átlagos - nem is kiemelkedő, de nem is illan el azonnal.

Az ítélet: hiába celebparfüm, egy kellemes, nőies és elegáns illatválasztás lehet az őszi időre. És itt toporog már a parfüm kistesója is, a Royal Revolution amit ugyan még nem illatoltam, de annál kíváncsibb vagyok.

Beszerezhető a drogériákban és parfümériákban, 15, 30 és 50 ml-s verziókban.

Hogy álltok a Katy Perry parfümökkel?