Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Essence All About Matt transzparens púder

essence
Még a nyár elején szereztem be ezt az Essence púdert, aminek egyszer már birtokoltam a por állagú változatát de az annyira szóródós volt, hogy inkább megváltam tőle. Most azonban itt volt az ideje egy újabb próbálkozásnak, úgyhogy lássuk is!

esi
A púder állaga számomra kicsit olyan száraz és krétás érzést kelt - nem olyan selymes, mint a Catrice All Matt Plus darabja például. Minimálisan porol, leginkább egy tömöttebb szálú ecsettel lehet jól felvenni és eloszlatni az arcon. Egy vékony réteg púder is tökéletesen elég, hogy lemattítsa a bőrt, de aki biztosra akar menni, annak ajánlom a két vékony réteget belőle. Látványosan megszünteti a bőr zsíros csillogását ahogy érintkezésbe lép vele, és ha nem visszük túlzásba, nem csinál gésaarcot. Az egyik legjobb tulajdonsága, hogy a nyári melegben nem fulladt alatta a bőröm, nem éreztem azt hogy ott lenne az arcomon még egy réteg púder - és nem is látszik, hiszen fedése sincsen úgy igazán. Tartósságát tekintve 4-5 óráig bírta a gyűrődést nálam, utána újra kellett púdereznem. Elég masszív darab egyébként, kb nap mint nap hurcolászom magammal a nesszeszerben 1-2 hónapja, és még a felirat sem kopott meg róla.

Összességében: szerintem a céljának tökéletesen megfelel, aki most próbálgatja az átlátszó púdereket, annak bátran ajánlom ezt az olcsóbb drogériás verziót!

Beszerezhetőség: drogériák, 1.099 Ft