Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Lee Stafford hővédő


Miután elfogyott a kedvenc Toni & Guy darabom, a Müller polcain való sok ideig kutatgatás után bizalmat szavaztam ennek a Lee Stafford darabnak a kis kiszerelése miatt, mondván próbának szuper lesz, ha nem válik be akkor legalább nem egy teljes méretűt fogok fogcsikorgatva elhasználni. És hogy bevált-e? Lássuk!
DSC00490
A csomagolása szerint ajánlott törölközőszáraz, majd közvetlenül a száraz hajra is fújni belőle hajszárítás - vasalás előtt. Én általában csak a törölközőszáraz hajamra fújom, ritkán használom kétszer is.  Miután megvettem a hővédőt, akkor olvastam utána Krémmánián, hogy mit írnak -  igencsak dobtam egy hátast, amikor egyöntetű véleményként olvastam, hogy Thierry Mugler - Angel illata van, amit én kifejezetten nem bírok elviselni sehol és senkin. Sajnos ez igaz, nagyon erős Angel-re hajazó illata van, ami kifújáskor nagyon érződik, később csitul szere. Nem azt mondom, hogy ez kibírhatatlan, azonban én sokszor úgy érzem, mintha konkrétan parfümöt fújnék a hajamra, nem hővédőt.

Hatását tekintve egyébként semmi gondom vele, nem törik vagy károsodik a hajam amióta használom, illetve plusz pont az is, hogy nem zsírosítja hamarabb. Ez a kicsi, 50 ml-es kiszerelés egyébként nagyon sokáig elég, kb 2 hónapja vásároltam, és a negyede fogyott el még csak, így jó döntés volt ezt választani a nagy helyett.

Összességében a tudása nekem megfelel, az illata viszont nem az igazi. Egyszerűen túl erős és parfümös illata van egy egyszerű mezei hővédőhöz képest, nekem ez szerintem elég ok lesz, hogy az igazit keresgéljem tovább, ha elfogy.

Beszerezhetőség: Müller drogéria és Douglas, kb 800 Ft (50 ml), 2.000 Ft körül (nagyobb kiszerelés)