Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Dr Organic damaszkuszi rózsás arcradír és arctisztító tej

DSC00711
Kb egy hónappal ezelőtt lehetőségem adódott választani a márkától valamit tesztelésre, és természetesen egyből az arcápolási vonal felé vettem az irányt, kideríteni, hogy akad-e a kínálatban száraz bőrre való arcápolási termék. A damaszkuszi rózsás mellett döntöttem, és őszintén, nem bántam meg, lássuk is részletesebben!

A Dr Organic termékei ugyebár natúr termékek, nagy örömömre nem kísérleteznek állatokon, nem tartalmaznak sem parabént, sem színezéket, sem mesterséges tartósítószert vagy illatanyagot - az illatanyag részt egyébként nem igazán értem, mert pl az arcradírban az összetevőlistában megtaláltam azt a bizonyos perfume / fragrance összetevőt, bár itt ugye nem lehet tudni, hogy az bővebben mit takar, mert lehet természetes illatanyag is.

Aminek szintén nagyon örültem, az az, hogy mindkét terméknek visszafogott rózsaillata van - számomra a rózsa illata leginkább a kertben szagolgatva az igazi, kozmetikumokban kevésbé szeretem valamiért.
Arcradír
DSC00712
A csomagolás szerint a termék nagyon gyengéd, kifejezetten a dehidratált bőrre való,  Az állaga kellemesen krémes, elég erős radírozószemcsékkel, Használat közben nekem kissé erősek a szemcsék, így óvatosan kell vele bánni, cserébe viszont nagyon jól megtisztítja az arcot és kiegyenlíti a bőrfelszínem. Végre sikerült találnom egy arcradírt, aminek a használata után nem érzem szárazabbnak a bőröm, hanem inkább puhábbnak és hidratáltabbnak, Az összetevői is nagyon szépek, van benne antioxidáns, gyulladáscsökkentő és vitamin is.

Arctej
DSC00713
A sok kísérletezés után rá kellett jönnöm, hogy az én bőröm leginkább a tejes-krémes állagú tisztítókat szereti, mert egyedül azok után nem húzódik / nem szárad ki még jobban. Nagyon kellemes tejes állagú ez az arctisztító, nagyon hatékonyan távolít el mindenféle szennyeződést a bőrömről, és lemosás után puhának és hidratáltnak érzem a bőröm tőle, számomra nagyon kellemes ez az állag. A tubusával viszont nem vagyok nagyon megbarátkozva, borzalmasan nehezen lehet belőle kinyerni a tisztítót, egy kézzel kb lehetetlen is a mutatvány... Összetevők terén ugyanúgy tartalmaz antioxidánst, gyulladáscsökkentőket és vitamint is, és sajnos ugyanúgy ott figyel benne némi illatanyag is.

Összességében pozitív a véleményem a két termékről, az arctisztító személyében végre találtam egy olyat, ami megfelelő az én kényes bőrömnek, a tisztító személyében pedig még egy szuper krémes-tejes terméket. Ha száraz vagy vízhiányos a bőrötök, szerintem mindkettő megérhet egy próbát.

Beszerezhetőség: Müller drogériák

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)