Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | Catrice 2 méteres állvány event

DSC00879
Igencsak le vagyok maradva most a beszámolók terén (meg úgy minden terén, ezernyi dolog van amiről írnom kellene még Nektek), de lássuk milyen is volt a Catrice eventje! A képek kattintásra nagyítódnak!

Nagyon megörültem, mikor megtudtam a meghívóból hogy lesz két méteres állvány (Bp-en a Europeum és a Köki Müllerében, illetve Sopronban és Kaposvárott), így nagyon kíváncsi lettem milyen új termékek jönnek ezekkel együtt. Az esemény a Spoon étteremhajón kapott helyet, nagyon kis hangulatos hely (imádtam a csillárokat!), beérkezéssünkör egy nagy kifutó fogadott minket.
Megismerkedtünk az új termékekkel, majd utána megnézhettük egy divatbemutató keretein belül, hogy mely darabok ihlették a legújabb trendkiadásokat (Feathered Fall, Metallure, Check and Tweed) ezt a részét nagyon élveztem, izgalmas volt a magyar tervezők kreációt nézni, a metálos-csillogós ruhaanyagok megfogtak. Ki voltak téve egyébként a Metallure és a Check and Tweed kollekció darabjai is, így idő előtt meg lehetett lesni és tapizni is őket. Természetesen megtekinthettük az új két méteres állványt is, majd várt ránk egy sminkes és körmös sarok, ahol kedvünkre kipróbálhattuk az új és régi termékeket egyaránt. Az eseményt méltóképp (és szokásosan) egy tortával ünnepeltük, hogy aztán egy dugig megrakott goodie baggel térjünk haza.
                                           
            
Nagyon izgalmas volt az esemény, köszönöm szépen a meghívást a Catrice Hungary csapatának! :)

Tesztek a goodie bagből: