Üzemeltető: Blogger.

#13 Illatgardrób | Playboy Generation illatpáros

playboyka
Ezt a két parfümöt a Playboy klub keretén belül kaptuk tesztelésre, ők a Playboy illatcsalád legújabb tagjai. 

DSC00613
Aki régebb óta olvas, az tudja hogy én nagyon szeretem a márka illatkreációt (többet is teszteltem már a blogon), így örömmel vetettem bele magam a Generation használatába. Mielőtt leírnám a véleményem az illatokról, előtte nézzük az illatjegyeiket!
DSC00614
Női:

Fej
mandarin, cseresznye, rózsabors
Szív
málna, ibolya, jázmin
Alap
cédrus, szantálfa, pézsma

Megmondom őszintén, első szaglásra nagyon meglepődtem, ugyanis ez az illat szerintem teljesen más irányt mutat, mint az eddig szimatoltak (Play it Sexy, Super Playboy, Vip, Lovely) Erőteljesen citrusos illat csapja meg az orrunkat a megszokott édes vagy fűszeres tónusok helyett. Mielőtt elolvastam volna a leírást, már akkor éreztem benne a mandarint (amire később rájön a cédrus, így jön létre ez az alap, picit fanyarabb tónus), közelről szagolva pedig egy icipici cseresznye is ott figyel mellette (ami kicsit hasonlít az Escada Cherry in the air-jének illatjegyére). Egyértelműen érezni a szantálfa-pézsma kettőst is, mivel némi fűszeres mélységet adnak a citrusosság mellé. 

A Generationt a többi Playboy illattól eltérően nem mondanám alkalminak, szerintem inkább könnyed hétköznapi illat, igazán tavasszal-nyáron tud majd kibontakozni a frissességével. Aki eddig nem szerette a márka parfümjeit az édességük / fűszerességük miatt, szerintem bátran tehet egy próbát a Generation-nel.

Viszont egyetlenegy negatívum van számomra a női illatban: nem olyan tartós, mint az eddig próbáltak, 2-3 óra elteltével sajnos már nagyon-nagyon halványan érzem, egyszerűen valahogy elillan.

Végítélet: nekem tetszik ez az új, kissé szokatlanabb irány a márkától, szerintem a maga nemében a Generation egy könnyed, hétköznapi illat.

És most lássuk a férfi verziót!
DSC00617
Fej
bergamott, ananász, fahéj
Szív
levandula, kasmírfa, tonkabab
Alap
bőr, cédrus, vanília

Itt nem próbáltam meg összetevőket kiszagolni,csak úgy egyben nézni a végeredményt. A férfi illat erőteljesen édes felhangú, nem az a tipikusos "pasis" illat, emiatt nem is fog jól állni vagy tetszeni mindenkinek, egyszerűen van akin ez a típusú parfüm áll jól. Szerencsére a barátom bőrén iszonyatosan jól "mutat", kedvtelve szagolgattam - valahogy ez tartósabbnak tűnt nálam a női illatnál, mert 4-5-6 óra elteltével is éreztem még.

Barátom szerint az illat: Nagyon tetszik neki most is és első benyomásra is, illetve közepesen tartósnak ítélte, nem túl tolakodó illattal. Ő a sajátjának érzi az illatot, ami szerinte alkalmakra és hétköznapokra is egyaránt megállja a helyét, illetve befolyásolja a kedvét is, magabiztosabbnak érzi magát tőle.

A parfümöket megvásárolhatjátok a drogériákban, árak a kiszereléstől függően változnak, kb 2-3 ezer Ft között.

(A parfümöket tesztelésre kaptuk, de ez nem befolyásolta a véleményünket.)