Üzemeltető: Blogger.

Legelső franken lakkom története - Midnight Cat

DSC00877
Az úgy volt, hogy kaptam a Shopline-tól két Aden pigmentet tesztelésre - viszont én a kék szememhez abszolút nem használok ilyen mélykéket sminkben, így arra gondoltam, hogy mégsem hagyom veszni ezt a projectet. Mivel a pigment egy sokoldalú dolog, gondoltam kiötlök valamit - ekkor jött az ötlet, hogy miért is ne keverjek belőle körömlakkot? Nem kell hozzá sok minden: egy rózsafa pálcika, egy tölcsér, a pigmentek és az átlátszó lakk. 


DSC00876
DSC00735
DSC00865
Mindenképpen sötétkék lakkot szerettem volna összehozni, így nagyobb arányban kevertem kéket, kisebb arányban az ezüstös-fehéres pigmentet a lakkhoz, és addig próbálgattam-kevergettem, amíg el nem értem ezt a gyönyörű mélykék színt - az ezüstnek hála pedig magába a lakkba is jutottak csillogó részecskék. Ha el kellene neveznem az alkotásomat, a Midnight Cat nevet adnám neki, valahogy ez ugrik be erről a színről. Egyébként két réteg kell a lakkból, úgy fed teljesen, és mindenképpen kell alá alaplakk, mert bru-tá-lis ez a mélykék, megfogja a körmöt. Nem volt lehetőségem még teljes mancsos képet készíteni, így csak ezzel tudok szolgálni, de remélem tetszik Nektek is a végeredmény!
DSC00867
DSC00868
DSC00869
Az Aden pigmentjei egyébként baromi-baromi pigmentáltak, és szóródósak és csillogósak, így a művelet végére még két házzal arébb, a szomszéd is csillámban úszott - de szerintem a végeredményért abszolút megérte! Nagyon jó minőségűek ezek az Aden pigmentek egyébként, ez volt az első találkozásom magával a kis porokkal.

Beszerzés: Ha ti is kíváncsiak vagytok az Aden pigmentkéire, a Shopline oldalán megtaláljátok őket, 727 Ft-ért.

(A pigmenteket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)