Üzemeltető: Blogger.

Diary of October - Instagram életképek

diaryof
Nemrég lett Instagram fiókom, és mivel sokan még mindig szeretnétek személyesebb bejegyzéseket, ezért úgy döntöttem, hogy minden hónap végén lesz egy kis összeállítás a kedvenc Instagramos képeimből, ez egyrészt egy kis összefoglaló nekem is az adott hónap programjairól, másrészt pedig picit belepillanthattok ti is a mindennapjaim-életem egy kis szegletébe a képeken keersztül - remélem tetszeni fog nektek! Egyébként nailpolishmaniacblog néven találtok meg az Instagramon ha követni szeretnétek.

Programok
diiid
// Októberben ünnepeltem a 21. szülinapomat, aminek alkalmából beültünk kicsit koktélozni barátommal és a közös barátainkkal // Egy smink és kiegészítők nélküli paparazzifotó indulás előtt // Egy barátnőm szülinapját ünnepeltük és forrócsokiztunk // Voltunk moziban, és megnéztük az Annabellet, ami szerintem kicsit sem volt félelmetes //

#Hashtag bloggerlife
események
// A Lush sajtóreggelijén hóembert építettünk és a karácsonyi kollekció darabjait ismertük meg // A Beyutól nemrég jött egy csomag csodálatosabbnál csodálatosabb holo lakkokkal és rúzsokkal // A Bioderma sajtótájékoztatóján jártam // Random sötét selfie sötét rúzzsal

Zsákmányok
zsákmányok
// Beszereztem életem első Wet'n Wild paliját potom 800 Ft-ért // A H&M szívecskés pirosítóját végül nem tudtam otthagyni // Müncheni ajándék :) // Glamour-napokon lecsaptam erre a csoda sminktárolóra //

Ezek lettek volna a kedvenc képeim, örülnék ha hagynátok egy kis visszajelzést kommentben, hogy tetszik-e nektek a rovat, vagy sem! Köszönöm! :)