Üzemeltető: Blogger.

Project Pan - az első

DSC01337
Aki sok külföldi youtuber videóját nézi, annak nem lesz ismeretlen a címben előforduló project pan fogalma, de sokatoknak talán ismeretlen lehet - így mielőtt belekezdenék a részletezésbe, lássuk mi is az a project pan!

Ennek a lényege annyi, hogy adott időn belül elfogyasztani x mennyiségű sminkterméket teljesen, vagy nagyobb mennyiségben,  láttatva ezzel a termék alját, azaz a pan-t. A saját meghatározott időn belül nyilván annyiszor lehet / kell használni a terméket, amennyiszer csak lehet A sok videót látva elgondolkodtam, hogy vannak-e olyan termékek az én kis kollekciómban amit ilyen vagy olyan különböző okok miatt szeretnék teljesen elhasználni, és jelentem: találtam, bőven!

Én két hónapot gondoltam ki a termékek elfogyasztási idejének, meglátjuk ezalatt sikerül-e teljesítenem a feladatot :) Lehet, hogy lesznek időközbeni update bejegyzések ha történik valami, viszont a végén (jan. 16) mindenképpen megmutatom mit sikerült (vagy mit nem sikerült) elfogyasztanom.
DSC01338
A legelső ilyen a Chanel Aqualumiere Montego árnyalatú rúzsa, aminek már amúgy is csak a negyede van meg, és elég régóta csücsül a kollekciómban ahhoz, hogy elbúcsúzhassak tőle.
DSC01339
A második választottam ez a nagyon régi Essence Colour&Shine szemhéjfesték, amire iszonyatosan nagy nosztalgiával gondolok, ugyanis ez volt a legelső megvett szemhéjpúderem - még abban az időben, amikor se BB krémet, se alapozót nem használtam, csak satírozás nélkül feldobtam valami színt a szemhéjamra (legfőképp kéket a kék szememhez igen, gratulálok magamnak). Anno ezt a szemhéjpúdert natúr sminkhez vettem meg, és egyébként töretlenül imádom mindmáig, gyönyörű szép pezsgőszíne van és jól mutat akár a szemhéjon, akár a belső szemzugban. Lassan viszont ideje lenne elhasználnom, mielőtt láthatólag megromlana. Nem látszik a képről, de domború volt a felülete, ezt már igencsak sikerül lecsökkentenem az évek alatt. Biztos vagyok benne, hogy teljesen nem fogom tudni elhasználni, de a pan aljáig mindenképpen szeretnék elérni.
DSC01342
Az Artdeco All in One spirál mintáját még a Primőr bloggertalin kaptuk, és azóta sem sikerült elfogyasztanom, shame on me...Így hát bevettem őt is a projectbe, legfőképp azért, mert még van három felbontott Maybelline spirálom, és egy bontatlan Lancome, amit nagyon-nagyon szeretnék már végre kipróbálni.
DSC01341
Az Essence átlátszó mattító púderéből már rengeteg elfogyott nyár óta, őt leginkább azért szeretném kivégezni, hogy büszke lehessek magamra, hogy elfogyasztottam egy egész púdert (micsoda ambíciók, tudom), és kivégezhessem a másik, elhanyagolt Catrice darabomat is, hogy aztán újravehessem ezt. (Látjátok a logikát benne? Remek. :D)

Szóval ez lenne az a négy termék, amit január 16-ig szeretnék elfogyasztani és kilőni a készletemből - igyekszem a termékekből legalább kettőt minden sminkeléskor használni, így meglátjuk hogy fog sikerülni a tervezett project. :)

Ha van kedvetek, csatlakozzatok hozzám, és készítsétek el ti is a saját project pan-es bejegyzéseteket, szerintem jó móka lesz! :)