Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Garnier micellás víz

DSC00952
A blogon már rengeteg féle micellás vizet kiveséztem, azonban a L'oreal Blogger Dayen a szeretetcsomagunkba belekerült ez a Garnier darab is, így gondoltam hozok egy tesztet róla. Lássuk is!

Ami a legmeglepőbb, hogy ennek a micellás víznek ez a "legkisebb" kiszerelése, "csupán" 400 ml víz van a flakonban, ami szerintem bőven több mint elég akár egy évig is. Az adagolójával abszolút nem vagyok kibékülve, mert egyszerűen lehetetlen eltalálni: vagy a fél üveget a vattára loccsantom, eláztatva ezzel az egész korongot, vagy nagyon keveset sikerül csak rárakni.

Szokásosan úgy építettem be az arcápolási rutinomba, hogy először átmosom vele az arcom, majd utána jöhet a Dr. Organic rózsás krémes lemosója, majd a hidratálókrém. Nem csípi, vagy irritálja az arcbőrömet szerencsére, és nem is ragad, és nagy meglepetésemre egy sima áttörlésnél is látszik a vattán, hogy az aznap a bőrre rakódott szennyeződésektől mennyire szépen megszabadít.

Sminklemosóként is bevált szintén: mindent leszed az arcomról, a szempillaspirállal is szépen megbirkózik - igaz valahogy mindig marad egy kicsi amit még leszedhetett volna, de a 95%-a nagyon szépen lejön. Viszont arra vigyázzatok, hogy véletlenül se kerüljön a szemetekbe, mert iszonyatosan csíp! Egyszer elkövettem azt a hibát, hogy zuhanyozás közben mostam le a sminkem, és béna módon valahogy sikerült a szemembe applikálni.

Ár-érték arányban szerintem a Garnier verziója a legolcsóbb amit láttam eddig, a drogériákban 1.600 Ft körül van a 400 ml, és sokszor szokott lenni rá akció is, így én bátran ajánlom, ha valami olcsóbb, de ugyanolyan jó alternatívát kerestek!

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)