Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | A KA&BA Cream Bar megnyitóján jártam

KA& BA 1

Tegnap Andusnak köszönhetően lehetőségem nyílt ellátogatni a legelső magyarországi Cream Bar megnyitójára - el sem tudtam képzelni, hogy ez mit is takarhat, amíg el nem olvastam az esemény meghívóját, és egyből izgatott lettem - ugyanis kiderült hogy, itt szakértő segítségével a bőrtípusunknak megfelelő egyéni és személyre szabott krémet lehet készíttetni. (A fotók nem sajátok,  fotós készítette őket)

KA& BA 3
A Cream Bar-t az Armanious Group indította útjára, Magyarországon megnyitva ezzel a legelső ilyen különleges szolgáltatást. A sajtótájékoztatón megmutatták hogyan is zajlik egy ilyen személyreszabott krém készítése: az első egy ingyenes bőranalízis, melynek során egy géppel és kézzel megnézik az arcbőr állapotát, rugalmasságát és olajosságát (az én bőröm pl vizsgálat után vízhiányos, kicsit olajos, viszont annál rugalmasabb), majd a bőrtípus alapján a szakértővel közösen ki lehet választani mi kerüljön a krémbe (természetesen a bőrtípusnak megfelelő összetevők, nálam pl e-vitamin és a jojobaolaj volt a javasolt), majd következik az aktív hatóanyagok kiválasztása, az illat kiválasztása (itt van legalább négy-ötféle lehetőség, habár azt nem tudom, hogy illat nélkül kérhető-e), majd a címke kiválasztása, és végül elkezdődik a krém kikeverése helyben. A cég szakembereinek sikerült egy olyan technológiát kifejleszteniük, amely egy kisméretű és hordozható krémkészítő technológiát tesz lehetővé, természetesen mindezt normális higiéniás keretek között.

KA& BA 4
Számomra ez iszonyatosan érdekesen hangzik, hiszen szerintem mindannyian küzdöttünk már azzal, hogy hidratálókrémről hidratálókrémre váltva kerestük a tökéleteset a bőrünknek, itt pedig tényleg lehetőség nyílik arra, hogy egy olyan formulájú krémet keverjenek ki nekünk, ami a saját igényeinkre szabott.

A bemutató után a szervezők kedveskedtek nekünk egy ajándékutalvánnyal, mellyel kipróbálhatjuk a szolgáltatást, úgyhogy ha igénylitek, nagyon szívesen írok bejegyzést a szolgáltatás kipróbálásáról, tapasztalatokról, illetve magáról a kikevert arckrémről is majd.

A KA&BA krémbárt megtaláljátok az Allee bevásárlóközpont első emeletén, a C&A mellett. A szolgáltatás árairól egyelőre még nincsenek információim, de mindenképpen frissítem majd a posztot velük!