Üzemeltető: Blogger.

Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter: Peach Lights

DSC01302
Nagyon megörültem amikor megláttam, hogy már az Iparfüméria kínálatában is kaphatóak a Makeup Revolution termékek - mindenképpen ki szerettem volna próbálni közülük valamit, ám a szemhéjfestékek helyett inkább az arcra való termékek közül választottam, mégpedig az égetett highlightert.

DSC01304
A highlighter három árnyalatban kapható: rózsaszín, arany és az általam választott  barack színű. Nagyon meglepődtem, mikor megláttam a terméket, mert sokkal kisebbre számítottam, konkrétan óriási az egész highlighter kívül-belül.  7.5 gramm termék van a panben, ami szerintem egy életre elég, még mindennapos használat mellett is. 

DSC01305
A külcsínre nem lehet panasz, ez a hullámos-márványos minta a Mac Dimension Skinfinish termékeire emlékeztet, nagyon szép. Maga a highligter is nagyon pigmentált, gyönyörű barackszínű fényt ad az orcának - a helyes mennyiség eltalálásával nem fog ordítani a sminkünkről hogy highlighter van rajtunk, mégis jól látható és természetes a végeredmény. Nekem leginkább a természetes szőrű satírozóecsettel sikerült jól felvennem a terméket, azonban a szintetikus lapos alapozóecsettel is kiválóan működik a dolog. Tartósság szempontjából az én pofimon 3-4 óráig láttam viszont, utána fokozatosan halványult.

DSC01308
Összességében szerintem jó minőségű a Makeup Revolution highlightere, szépen pigmentált és felvihető, rengeteg mennyiségű terméket kapunk, plusz ez a barackos csillogás nagyon jól mutat a fehérebb bőrű lányokon. Egyedül a csomagolással van egy kis problémám, az lehetne egy fokkal kisebb, számomra túl behemót és nagy, és sok helyet is foglal. Azt érdemes még tudnotok, hogy cruelty free a márka (azaz nem tesztelték állatokon), így örülök hogy megismerkedhettem egy számomra ismeretlen márka termékével.
DSC01311
Az Iparfümériánál 1.960 Ft-ért találhatjátok meg a MUR highlightereit, szerintem ár-érték és mennyiség arányban abszolút szuper termék (egyszer kell csak megvenni és utána egy életre elég lesz), én bátran ajánlom kipróbálásra!

(A terméket tesztelésre kaptam. de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)