Üzemeltető: Blogger.

Évértékelő, avagy ez a történt a bloggal 2014-ben

Elérkeztünk a 2015-ös évhez és bevallom őszintén, Szilveszter estéjén a barátaink között állva, a szerelmem kezét szorítva és a Himnuszt hallgatva nem nagyon gondolkodtam el azon, hogy mik is az idei tervek - pedig általában minden év végén megfogalmazódik bennem valami. A 2015-ös évünk már egy zárcserével és a kedvenc statement fülbevalóm szétesésével indult, úgyhogy erősen remélem, hogy így a vizsgaidőszak legjava előtt Fortuna nem akar magamra hagyni. Na de elég is ennyi rólam, nézzük mi történt a blogon az óévben!

2014 ismét egy igazán mozgalmas év volt, és erre mindig akkor jövök rá, amikor végigpörgetem az év összes bejegyzését és egyben látom az egészet. Közel 14 sajtóeseményen vettem részt, ami rengeteg - volt itt minden a Rimmeltől kezdve a hajas dolgokon át egészen az újonnan megnyílt krémbárig és a divatbemutatóig. Na de lássuk is hónapokra lebontva!

JANUÁR

Ekkor írtam a Segítség, Hófehérke vagyok! Avagy hogyan tanulj meg élni a fehér bőrszínnel című cikket, amiben megpróbáltam arra rávilágítani, hogy hogyan lehet a porcelánfehér bőrből is előnyt kovácsolni, valamint leírtam a saját tapasztalataimat és az összes szekálást ezzel kapcsolatban. Ahogy észrevettem, tetszett nektek és szerettétek.

FEBRUÁR

A február nagyon izgalmas volt, ugyanis tettem egy látogatást nővéremékkel Bécsben és írtam is egy cikket arról, hogy milyen, itthon nem kapható márkákat és kincseket leltem fel az ottani drogériákban és plázákban.

MÁRCIUS

Márciusban kezdődött a Miss International Hungaryvel közös együttműködés, ami az év baklövésének bizonyult számomra. Ekkor jelent meg a blogon a második outfit poszt, amit a Váci utca helyett a Budai Várban fotóztunk. Sajnos ebből azóta sem volt több a blogon :(

ÁPRILIS

Ekkor volt a legelső L'oreal Blogger Day amire én is meghívást kaptam, és rendkívül nagy örömmel mentem is el - megismertem Larion Oscart, a Maybelline sminkesét, aki egy hihetetlen ember, rengeteg energiával és humorral. Ekkor került fel a blogra a legelső recept a kedvenc csokis-banános muffinomról, valamint írtam egy összehasonlító cikket az eredeti Beauty blenderről és hasonmásokról, valamint akkor volt az Aussie sajtóeseménye is, amiről szintén írtam. Írtam egy cikket a Miss International Hungary margójára, avagy a bloggerek csak üres reklámplakátok? címmel a csalódásomról a Miss International Hungary-s együttműködés kapcsán.

MÁJUS

Andus (Szépség csak Neked) meghívásából részt vettem a Digital Divason, valamint akkor volt a Schwarzkopf sajtóesemény is, sajnos beszámolót egyikről sem írtam - viszont előbbiről Andinál, utóbbiról pedig Djkaty-nél olvashattok. Egyébként valamikor április-május körül ismerkedtem meg Andival, aki azóta is töretlen beszélgetőtársam és barátom a bloggervilág apró-cseprő, negatív és pozitív dolgaiban egyaránt, így van kivel megvitatni ezeket a dolgokat. :) Na meg persze ezernyi minden mást is...:D

JÚNIUS - JÚLIUS

Júniusban írtam ki a legelső tesztelőt keresek jellegű bejegyzést, amiben nem én, hanem egy olvasóm ír véleményt az általam elküldött termékről - ez a bejegyzés azóta is töretlenül jelen van a blogon, és szívesen is vesztek részt benne. Júniusban avattuk fel egyébként az Essence harmadik méteres állványát is, amiről szintén írtam beszámolót.

AUGUSZTUS

Ekkor volt a Rimmel márka legelső sajtótalálkozója, ahol volt lehetőségem beszélgetni kicsit a márka külföldi munkatársaival is, illetve megismertük az újdonságokat.

SZEPTEMBER

Nővérem jóvoltából egy gyönyörűséges Dior lakkról volt teszt a blogon, illetve ekkor ünnepelte a blog a második szülinapját, amin írtam egy cikket Blogszülinap, gondolatok a blogolásról, céges megkeresésekről hitelességről és minden egyébről címen - hihetetlen belegondolni, hogy már két éve, hogy van a blog. :)

OKTÓBER

Az október iszonyatosan pörgős hónap volt: közeledett a szülinapom, sajtóesemények váltották egymást, és állandóan voltam valahol, szinte megállás nélkül pörögtem. Ekkor léptem be én is az on-lányok körébe az Instagramon, ekkor volt a Rowenta sajtóeseménye (amiről sajnos nem írtam beszámolót), és a a Bioderma eseménye is. Kikevertem életem legelső franken lakkját, a MAC jóvoltából részt vettem a Toni & Guy Fashion Weeken, ott voltam a Catrice két méteres állványának felavatásán is, illetve ekkor volt a második L'oreal Blogger Day is.

NOVEMBER

Ekkor kezdtem el a blogon a legelső Instagramos összefoglalót Diary of October néven, volt egy Lushos sajtóreggeli, amin hóembert építettünk és a karácsonyi termékekkel ismerkedtünk, valamint ekkor indult el a legelső Project pan, ami január 16-én ér véget, és egyelőre borzalmasan állok vele.

DECEMBER

Az év vége felé már kezdtek elfogyni az energiáim, vizsgákra tanultam, így a blog is kicsit pihent. Beléptem én is a Yankee Candle imádók klubjába - helyből négy illatról írva tesztet, részt vettem a már hagyománynak számító Blog Karácsonyon, illetve a KA&BA krémbár megnyitóján is, ahová Andival közösen mentünk volna, ám végül egy zh miatt sajnos egyedül voltam kénytelen menni.

Rengeteg szuper dolog történt tehát ebben az évben a bloggal - innen is köszönöm mind a 364 embernek, aki velem volt és olvasott mindvégig! Nagyon boldog új évet kívánok Nektek, és remélem, hogy 2015-ben is velem tartotok! :)