Üzemeltető: Blogger.

Instagram | Diary of November & December

DIARY
A második Instagramos összefoglaló következik a blogon, mégpedig a novemberi-decemberi időszakról. Rengeteg minden történt velem, de sokszor úgy érzem, hogy pont elrontanám a pillanat varázsát azzal ha kattintanék, így a végeredmény mindig kevés kép. Na de lássuk is!

Ha valaki esetleg követni szeretne, nailpolishmaniacblog néven megtalál.
insta1
// Szandra blogsale-jén csaptam le a Sleek Rose Gold pirosítójára, ami mesés - bár a tomboló tél miatt mostanság inkább a rózsaszín píreket részesítem előnyben, de tavasszal tuti előkerül! // A Westend MAC-ben voltam egy ajándék sminkelésen, a Heirloom Mix darabjait csodálhattam meg testközelből egy gyönyörű füstös smink keretében - egyébként aznap pont összefutottam ott Arabellával is, akivel váltottunk pár szót. :) // Barátommal kipróbáltuk a Gozsdu udvar forralt borát potom 5 Ft / adagért - a tippért ezer köszi, Reni Njoythestyle! // Jó kislány voltam, és barátom Mikulása ilyen cuki zacsiban érkezett :) //
insta2
// Amíg én az e-bookos és könyvtártan vizsgámra tanultam (egyébként anglisztika szakos vagyok, just sayin'), anyu elkezdte díszíteni a lakást :) // Nővéreméknél már-már hagyomány a közös családi vacsi, a képen ő van mellettem - a szemfüleseknek egyébként is ismerős lehet, hiszen ő a csodaszép BluerDesign termékek alkotója. // Csokitúladagolás, mint ajándék // A Lush Snow Fairy csomagnak köszönhetően immár én is hivatalos tündér lehetek - egyébként nagyon jó lehettem idén, mert a kívánságlistámról három dologgal is meg lettem ajándékozva :) //

Ez lett volna tehát a novemberi-decemberi Diary of Instagram, remélem tetszett nektek! :)

U.I: Ne felejtsétek a tegnapi kérdőívet a blogról, sokat segítenétek vele! Itt találjátok.