Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Beyu Holographic Top Coat

DSC01160
A 2015-ös blogos kérdőívben (amit egyébként töltsetek ki légyszi :)) volt aki azt írta, hogy a körömlakkokat hiányolja a blogról - és teljesen jogosan, hiszen az utóbbi időben kissé hanyagoltam őket. Ezen szeretnék változtatni az idei évben, úgyhogy be is mutatok nektek egy csodás darabot. :)
DSC01162
DSC01489
A Beyu holografikus fedőlakkja a téli Mystic Illusion kollekció része, amit a Beyu olasz tervezőkkel karöltve alkotott meg. Ezüst alapban úszkálnak a holografikus csillámok, és a leírás szerint két réteget kellene kenni bármilyen szín fölé - nos, szilveszter apropóján én belecsaptam a lecsóba, és úgy döntöttem, hogy én holoprincess szeretnék lenni és a teljes körmömre applikálni ezt a csodaságot. Nos, kellemesen csalódtam, mert négy réteg után gyönyörű eredményt kapunk, tehát a lakk működik önmagában is, nem csak fedőlakként. Sajnos nem otthon lakkoztam így sem alaplakk, sem fedőlakk nem volt nálam a művelethez, de nekem az eredmény így is magáért beszél - szilveszterre tökéletes volt,és a mai napig megállok néha nézegetni a meg-megcsillanó színes holo részecskéket a körmömön. A lakk állaga egyébként egy picit híg (nem vészesen), az ecset viszont számomra tökéletes, pont kellő hosszúságú és vastagságú. A tartóssággal is elégedett vagyok, konkrétan 31. óta a körmömön csücsül a lakk, minimális kopással. A kompakt fényképezőgépemmel így télen nagyon nehéz volt átadni képeken, hogy mennyire szép a lakk, szorozzátok meg a képeket még kettővel. :)
DSC01491
Ez az a kép, ami 90%-ig tükrözi, hogy mennyire szép a lakk élőben. :)
DSC01495
A Beyu körömlakk a Douglas parfümériákban kapható, 2.490 Ft-ért. Kicsit elcsúsztam a bemutatással, lévén limitált kollekció (pedig még két gyönyörű lakkot és rúzst is meg kellene nektek mutatnom), de remélem találtok még belőle a polcokon! :)

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményem.)