Üzemeltető: Blogger.

Rúzs teszt | Beyu Mystic Illusion: Mystic Rose

DSC01187
Ezt a limitált, téli kiadású Beyu rúzst már december közepe óta be szeretném mutatni Nektek, úgyhogy épp ideje volt egy bejegyzésnek róla. :) Lássuk is!

DSC01186
A Mystic Illusion kollekcióban három rúzs található meg, a Mystic Rose, a málnásabb Secret Raspberry, és a sötétlila Magic Purple. A Mystic Rose a legvilágosabb a három közül.
DSC01669
A rúzs állaga iszonyatosan krémes - és ha azt mondom, hogy iszonyatosan, gondoljatok a legkrémesebb rúzsra amit próbáltatok eddig, és szorozzátok fel kettővel. Felvitelkor olyan, mintha vajjal kenegetném az ajkaimat - ez egyrészt egy pozitív tulajdonság, mert nem szárít a rúzs, másrészt viszont negatív, hiszen állagából adódóan hajlamos elcsúszkálni, és a tartóssága is hagy így némi kívánnivalót maga után. Így ha igazán tartóssá akarjátok tenni, akkor mindenképpen egy hasonló/ átlátszó ajakkontúrceruzát ajánlok hozzá, plusz egy ajakecsetet, ami segít egyenletesebben eloszlatni, és kicsit "meg is regulázza" a rúzst, sokkal könnyebben kezelhető így - ráadásul sokkal tartósabb is! A finise fényes, szaténos.
DSC01519
A pigmentáltságát és a színét tekintve egyetlenegy rossz szavam sem lehet rá - már egy húzással szépen pigmentált, gyönyörű világos rózsaszínt kapunk. A szám természetes árnyalata nagyon hasonló ehhez a rúzshoz, így abszolút nem egy feltűnő darab rajtam, akár még nude-nak is mondhatnánk (Mikor megkértem anyukámat, hogy fotózza le rajtam, azt kérdezte hogy mit? Nem is lát rajtam rúzst - innen tudom, hogy egy szín nagyon természetesen mutat rajtam, szinte egybeolvad a szám színével)fehér bőrhöz kitűnő választás ez az árnyalat.

Lássuk a végítéletet, ezúttal pro és kontra formájában:

Pro:
- nem szárít
- nagyon pigmentált
- természetes a színe
- fehér bőrűeknek kitűnő választás ez a szín

Kontra:
- túl krémes állag, ajakecset és kontúrceruza nélkül sokkal kezelhetetlenebb
- az állaga miatt a tartóssága sem az igazi
- ár (2.990 Ft)

Összességében tehát négy érv született mellette, és három ellene - viszont én a kontra irányába dönteném a mérleget, hiszen bármennyire is imádom a színét magamon, egyrészt ez nem egy olyan szín, amit ne találnánk meg más rúzsnál is - és ha azt nézzük, hogy ár-érték arányban mennyit kell vele macerázni (2.990 Ft, és elengedhetetlen a kontúr + ecset) hogy könnyebben kezelhető és tartósabb maradjon, sajnos azt kell mondjam, hogy szerintem ez nem érné meg. Mindenesetre én imádom a színét magamon, és hajlandó vagyok elpepecselni vele, de nem biztos, hogy ezzel más is így lenne.

2.990 Ft-ért találhatjátok meg, de mivel limitált téli kollekció, ezért nem tudom, hogy találni-e még belőle a Douglas polcain.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)