Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | KA&BA bárban jártunk - tapasztalatok

DSCF7228
Ígértem nektek egy bejegyzést a tapasztalataimról a KA&BA krémkeverő bárral kapcsolatosan, így ma erről szeretnék mesélni egy kicsit. Január 27-én, a vizsgák végeztével elindultunk Andival, hogy kieresszük kicsit a fáradt gőzt, és mindenképpen be szerettük volna váltani a sajtóeseményen kapott utalványt is. (Megj: a felhasznált képeket Andi készítette.)
DSCF7175
Ahhoz, hogy elkészüljön a saját arcbőrünkre szabott krémünk, ahhoz legelőször is egy igen részletes bőranalízisen kell átesnünk (az életkorunk, és pár főbb adatunk megadása után), ahol aztán tényleg minden kiderül - a mindent vegyétek szó szerint, ugyanis megtudhatjuk többek között, hogy: milyen a bőrtípusunk, mennyire olajos vagy száraz, milyenek a pórusaink, mennyire látszik meg a bőrünkön az elszenvedett UV sugárzás, mik a hidratáltabb területek, mennyire rugalmas, és még azt is, életkorilag hány évesre tehető - és ez még nem is a teljes felsorolás. Legelsőként egy erre szakosodott berendezés lefotózza az arcunk, majd a gép kielemzi - illetve van még egy kézi mérőeszköz az olajosság, rugalmasság és a bőréletkor mérésére, de ha szeretnénk, a szakember még kézzel is megvizsgálja a bőrünk. Nagyon fontos, hogy a bőranalízisnél ne legyen rajtunk smink, hiszen így fogja a gép a leghitelesebb eredményt mutatni.
DSCF7244
Itt épp a bőröm rugalmassága lett megmérve

Ami engem illet, megtudtam, hogy vízhiányos a bőröm, 0%-ban olajos, nem tágak a pórusaim, 90%-ban rugalmas a bőröm, és életkorilag 18 éves - ami tekintve, hogy 21 vagyok, igencsak jó eredménynek számít, és ezentúl is igyekszem ezt megőrizni. Sajnos a folyadékfogyasztásomon igazán lenne mit javítanom, mert a vízhiányos állapot jórészt ebből ered, hidratálhatom én bármilyen csodaszerrel a bőröm, ha nem iszom eleget. Illetve a szemeim körülötti területnél a keringéssel nincsen minden rendben, de ez betudható a szemüvegességemnek, illetve a géphasználatnak.
DSCF7205
A bőranalízis után jöhet az alapkrém kiválasztása - itt el lehet dönteni, hogy egy könnyedebb nappali, esetleg egy nehezebb éjszakai krémet szeretnénk. További lehetőségként lehet még akár testápolót, vagy kézkrémet is kevertetni.

Az alapkrém kiválasztása után jöhetnek a hatóanyagok - nekem E-vitamin és jojobaolaj volt az ajánlott a bőrtípusom miatt, ez is szintén egyénileg meghatározott, hogy kinek milyen összetevő segíthet abban, hogy a bőre állapota javuljon.

A végén már csak a címke és az illatanyag kiválasztása következik, mindkettőből bőséges választék áll rendelkezésünkre - itt azt a legfontosabb tudni, hogy a citrusos illatanyagok allergizálnak/ irritálnak a legjobban, így ha erre érzékeny a bőrünk, igyekezzünk ne ilyen illatot választani. Lesz lehetőség illatmenteset is kérni, ez kb augusztusban lesz elérhető, ugyanis ehhez át kell esni egy rendkívül hosszú hatósági engedélyeztetős procedúrán - de őszintén szólva én már várom, mert nálam abszolút elhagyható lenne egy arckrémből az illatanyag.
DSCF7320
Ez az eredmény, ha egy rugóra jár az agyunk, és még a hatóanyagok is ugyanazok :)

Amint megvan minden, a másik munkatárs már a géppel keveri is ki a krémünket. Fontos tudni, hogy a keverőgép abszolút steril (a légnyomás és a szűrőrendszer nem enged be semmi oda nem illőt), illetve a keverőnek kötelező a szájmaszk és a hajháló használata. A krémünkből lesz eltéve egy kis minta, így ha esetleg bármi történne, bármikor rendelkezésünkre áll, hogy visszamenjünk és kiderítsük, hogy mire reagált a bőrünk rosszul.
DSCF7250
Szintén fontos tudnivaló, hogy a krém egyelőre csak tégelyes kiszerelésben elérhető, 50 gramm, illetve fél évig áll el.

A saját krémemmel én abszolút meg vagyok elégedve, nagyon finom könnyed állaga van, gyorsan beszívódik és kellemesen hidratál, semmiféle irritációt vagy bőrproblémát nem tapasztaltam a használata során, de ha igénylitek, jöhetek külön arról is részletes teszttel.
DSCF7209
Az árak is abszolút barátságosak, megvallom őszintén, én 5-6 ezres árkategóriára számítottam legalább, de kellemesen csalódtam: ugyanis az alapkrém + 1 hatóanyag 2.790 Ft, míg az alapkrém + 2 hatóanyag 3.490 Ft. (Van lehetőség ajándékutalvány vételére is.).Kapunk hűségkártyát is, aminél a pecsétek gyűjtögetésével 50% kedvezményt kapunk.
DSCF7314
Összességében én abszolút forradalmi ötletnek tartom a krémbárt, hiszen aki abszolút kezdő az arcápolásban (pl egy problémás bőrrel küzdő tini), teljes képet kaphat a bőrtípusáról, és ha már nem az alkoholos, szanaszét szárító "problémás bőrre" ígért termékeket veszi le legközelebb a drogéria polcáról, már megérte. Én azt mondom, hogyha lehetőségetek van rá, látogassatok el, érdemes legalább egyszer kipróbálni - főleg, ha nem vagytok teljesen tisztában a bőrtípusotokkal, illetve a nektek való hatóanyagokkal.

A témához kapcsolódó bejegyzések: