Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Toni & Guy Prep hővédő

DSC01748
Miután ismét megrövidült a korábban mell alá érő hajam (mostmár csak a vállamig ér) ilyenkor sajnos elkerülhetetlen nálam az állandó hajvasalás - a rövid tincsem egyenesség helyett kunkorodnak, és a négy égtáj felé állnak kényük-kedvük szerint. Így ha emberi fejjel szeretnék kilépni az utcára, elengedhetetlen, hogy minden egyes hajmosás után kivasaljam őket. Persze ez totál paradoxon, hiszen végre megszabadultam a töredezett-elvékonyodott tincseimtől, és "friss", egészséges hajam van, pont nem kellene vasalással zargatnom, de egyszerűen képtelen vagyok elviselni a szárítás utáni hajam önállósodását, és azt hiszem sikerült ehhez egy jó hővédőt is találnom.

DSC01746
Nincs igazán nagy ismeretségem a Toni&Guy termékekkel kapcsolatban, így semmiféle előzetes terméktapasztalatot nem tudok nektek írni - ennek fényében igazából nem voltak hatalmas elvárásaim a termékkel kapcsolatosan. Megvallom őszintén, sikerült is az első használatnál fennakasztani a szemem: legelőször ugyanis úgy próbáltam ki, hogy mielőtt begöndörítettük az akkor még hosszú hajam, befújtam a hővédővel. Hajlakk nem került rá, mert épp nem volt a közelben, így a legelső meglepetés akkor ért, amikor még órák múlva is tartott a göndörség a hajamban (tudni kell róla, hogy akármivel göndörítem is, kirúgja magát szinte azonnal, ha nem fújok rá egy kiló hajlakkot, amitől aztán persze összeragad, és másnap moshatom meg). Aztán azt vettem észre, hogy még kb 1-2 napon át meg is maradtak benne a hullámok - nem teljesen ugyan, de látható nyoma maradt, amin igencsak eltátottam a szám, ezt még semmilyen terméknek nem sikerült produkálnia a hajlakkon kívül, főleg nem egy hővédőnek.

Az illata picit citrusos-édeskés, ami ugyan nem a legkellemesebb, de mérföldekkel jobb, mint a Lee Stafford Thierry Mugler parfümjére hajazó illata, és a befújás után ez már el is illan. A szórófej nagyon egyenletesen oszlatja el az anyagot a hajon, így mindenhová jut belőle. Nem ragacsos, nem hagy nyomot a hajon, és azt vettem észre, hogy a hajam is sokkal engedelmesebb vasaláskor, ha ezzel van befújva - értem itt azt, hogy sokkal szebb lesz a végeredmény, sokkal egyenesebb, és kevesebb idő alatt is sikerül megzaboláznom a tincseimet. A hajamat sem zsírosítja, ugyanúgy 3-4 naponta kell mosnom a használata mellett, ahogy eddig is. Mivel frissen van levágva a hajam, így arról, hogy mennyire védi a hajvégeket rendszeres használat mellett, még updatelek mindenképpen.

Összességében nekem nagyon pozitív csalódás volt ez a hővédő, főleg hogy extra funkciót is ellát a tincsek védelmén kívül, amit igazán nem is vártam volna tőle.

Beszerezhető a drogériákban, illetve az Iparfümérián is kétfajta kiszerelésben. Ez a kisebb (75 ml) 1.730 Ft-ba kerül, míg a nagyobb (150 ml) 3.320 Ft-ba.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)