Üzemeltető: Blogger.

PURE by Pixibox bemutató

DSC01791
Idén a Pixibox egy új vonallal gazdagodott, a PURE elnevezésű dobozkával, amelyben natúrkozmetikumokat találhatunk. Volt szerencsém kipróbálni a dobozkát, így egy amolyan első benyomásos bejegyzést hoztam nektek mára a terméktesztek előtt. :)

DSC01796
A PURE by Pixibox lényege a natúrkozmetikumokon van, azonban ez nem jelenti azt, hogy a sima Pixiboxból vagy Bagből ettől fogva kimaradnak ezek a termékek - ugyanúgy lehet átfedés mint eddig. A kérdésemre, miszerint mennyire figyelik az összetevőket a márkáknál, hogy tényleg natúr legyen, azt a választ kaptam, hogy bármelyik cég bemehet a dobozkába aki natúrként pozicionálja magát, hiszen bárki egy kis utánanézéssel el tudja dönteni, hogy a márkák és a használt összetevőik tetszenek-e nekik.

A dobozkában három teljes méretű, és három utazó kiszerelésű termék kapott helyet, a márkák a következők voltak: Lavera, Greenland, Yamuna, Berber beauty, Calena. Én ezek közül a Laverát ismertem egy-két termék miatt, a Greenlandot, illetve a Yamunáról hallottam, így nagyon kíváncsi voltam mindegyik márkára.

A termékek a következők voltak:
DSC01799
 Calena natúr kézkrém (teljes kiszerelés), eltérő illatokban - nekem ebből a rózsás jutott. 
Yamuna shea-vajas testvaj, utazó kiszerelés
Lavera Basis Sensitive all-round krém, utazó kiszerelés
Berber Beauty - Anticellulit masszázs és fürdőolaj, minta kiszerelés
Greenland teljes kiszerelésű termékek, dobozonként eltérően, nekem egy grapefruitos-gyömbéres radírozósó és egy málnás tusi volt a dobozkámban

Összességében leginkább a testápolásra fókuszált a doboz, nekem őszintén szólva tetszik a választék - bár valakinél olvastam, hogy a Calena márkának vannak relaxálós fürdős termékei, azokat pl én is szívesen láttam volna még. :) A termékeket egyelőre még próbálgatom, és vegyesek az érzéseim, leginkább az összetevők terén - azonban találtam egy olyat is, ami felülmúlta a várakozásimat. Nemsokára beszámolok kicsit bővebben a márkákról és a tapasztalataimról a tesztes bejegyzésekben!