Üzemeltető: Blogger.

Egy szelet tavasz - Manhattan pasztell matt lakkok

DSC02247
A mai bejegyzésben igazi tavaszi színekkel fogtok találkozni, ugyanis elhoztam nektek a Manhattan legújabb lakkjainak a tesztjét, amelyek tavasziak, pasztellek és mattak is egyszerre!

DSC02254
Négy lakkot kaptam a kis csomagomban, sajnos ahogy azt már a Manhattantől megszokhattuk, egyiknek sincs neve. Van egy barack, egy világoskék, egy világosrózsaszín és egy élénk zöld a pakkban, mindegyikben 11 ml lakkocska van.
DSC02251
DSC02223
Amennyire izgatott voltam a színek miatt ezeknél a lakkoknál, azt kell mondjam, hogy a minőségük sajnos nem olyan, mint amit várna az ember. Az én ízlésemnek egyrészt túl hígak, másrészt az első réteg lakk úgy csíkozott, hogy attól féltem, a második sem fog kinézni szebben - de az már rendben volt. A végeredmény sajnos így sem lett olyan szép, mint amilyet vártam volna - ha távolról nem is, de közelről abszolút látszik a lakkok egyenetlensége a körmön. (Pont ezért raktam rájuk egy réteg Seche Vitét, bocsi) A színek nagyon szépen kijönnek,főleg a kéknél és a baracknál, és a tartósságuk is nagyon rendben volt, a negyedik nap után volt ahol csak kopást láttam, és apró töredezéseket. A lakkok ecsete is rendben volt, szépen lehet vele dolgozni.
DSC02222
Összességében akkor ajánlom ezeket a lakkokat, ha tényleg vágytok valami ízig-vérig tavaszt adó pasztellre, és hajlandóak vagytok kompromisszumot kötni cserébe, mert a minőség sajnos ezeknél a lakkoknál nem az igazi.

A lakkok limitált kiadás részét képezik, ami április végéig lesz kint a drogériákban, és 1199 Ft-ba kerülnek.

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)