Üzemeltető: Blogger.

Lush Húsvét | Immaculate Eggception fürdőgolyó

DSC02375
A Lush mint mindig, idén is készült limitált termékekkel Húsvét alkalmából, egyik ezek közül az Immaculate Eggception fürdőgolyó, róla lesz ma szó. :)

DSC02374
A fürdőgolyó két színben érkezik (rózsaszín és sárga) és mindkettő belsejében lapul még egy kisebb fürdőgolyó (a sárgában nyuszi, a rózsaszínben csibe). Ha feltöröd, akkor három fürdésre elegendő golyó is kijön belőle - én mohó voltam, és egyben dobtam a vizembe. A tojáska két oldalán két különböző színű virág van, az egyik oldalán zöld, a másikon rózsaszín. A fürdőgolyó mérete hatalmas, kinézetre kb olyan, mint Daenerys sárkánytojásai a Trónok harcában (na jó, lehet azok még ennél is nagyobbak :D) Az illata számomra abszolút vaníliás, annak ellenére, hogy grapefruit olaj is van benne (ezt az én orrom nem érzi). 
DSC02414
Amint beledobom a vízbe, elkezd pezsegni, majd amint elpezsgett (kb két-három perc alatt) sárgára színezi a vizet, és erőteljes vanílaillatba burkol téged, a fürdővizet, valamint az egész fürdőszobát (illatorgia, juhéééj!). Nagyon kellemes élmény vele fürdeni, kiszállás után puhítja a bőrt, így nem kell mellé külön testápoló.
DSC02416
Ha szeretnél egy kiadós, többször felhasználható fürdőgolyót, ami csak megszínezi a vizedet és puhává teszi a bőrödet, akkor ajánlom. :)

A fürdőgolyó a Lush üzleteiben kapható, a weboldalon sajnos most pont nem találom - viszont azt a hírt kaptam, hogy az Árkádban és az Allee-ban maradt csak pár darab belőle, 2.490 Ft..

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)