Üzemeltető: Blogger.

Manhattan Sweet and Tasty szájfények - Mexican Mango, Hawaiian Blueberry

DSC02401
A mai bejegyzésben a Manhattan limitált kiadású Sweet and Tasty ajakfényeit szeretném bemutatni nektek.
DSC02381
A Mexican Mango egy halványrózsaszín darab, benne színesen csillogó, irizáló glitterekkel, míg a Hawaiian Blueberry egy mályvásabb, bordósabb és sötétebb alapú ajakfény. Mindkettő illata gyümölcsös, az applikátoruk pedig pici és ferde - úgy vettem észre, hogy elég kevés anyagot vesz fel, még az én pici számhoz is kétszer bele kell mártanom a tubusba az applikátort, hogy elegendő anyagot kapjak.
DSC02385
Mexican Mango
DSC02389
Mexican Mango élesben
DSC02392
Hawaiian Blueberry

Az állaguk nagyon szuper, egyik sem ragad, és a pigmentáltságuk is rendben van - az ajkakra felvíve megmarad ez a szépséges csillogás, habár amíg a tubusban különböznek, addig élesben felvíve már csak egy fél árnyalatnyi a különbség a két szín között. Egy evés-ivás után természetesen újra kell őket tenni, dehát ez minden általam próbált szájfénynél így volt eddig. Csináltam róluk fotót élesben is, de sajnos abszolút nem látszik a különbség, sem a rendes szín - sajnos egy alap kompakt fényképezővel nagyon nehéz normális ajakfotót készíteni. :(

Összességében én nagyon megszerettem ezeket a szájfényeket -tetszik, hogy nem ragadnak, és gyönyörűen csillognak, ha egy szép, tavaszi darabot kerestek, akkor bátran ajánlom.

Limitált kiadásúak, és április végéig lesznek megtalálhatóak a drogériák polcain, 1.499 Ft-ért.

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)