Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Rimmel x Rita Ora Colourfest: Go Wild-erness, az orgonalila csoda

DSC02861
Úgy látszik, mostanában kezdek visszatalálni a körömlakkokhoz - az egyik nap úgy alakult, hogy volt két és fél óra szabadidőm  az egyetemen, a sulitól öt percnyire pedig leledzik egy Rossmann, így hát oda tébláboltam be ráérősen körbenézni, hogy aztán a kezemben két körömlakkal boldogan sétáljak is ki. És ezért a lakkért mennyire megérte bemennem!

DSC02902
Ha valaki megkérdezné tőlem, hogy mi a Rimmel márka erőssége, gondolkodás nélkül a körömlakkokat vágnám rá - rengeteg Rimmel lakk lapul a készletemben (többnyire rózsaszínek), és nem emlékszem semmi olyasmire, hogy bármelyikre is lett volna bármilyen panaszom az évek során - a márka mindig ott van tartósságban, színben, állagban, ecsetben, mindenben, egyszerűen tényleg nem találkoztam még olyan körömlakkal tőlük, amit ne szerettem volna.
DSC02856
Vakus fényben

A legújabb, Rita Orás kollaboráció egyik darabja a Go Wild-erness, amire először Szandra egyik Instagramos fotóján figyeltem fel. Amikor a Rossmannban a pénztárhoz igyekeztem, ott kacsintgatott a Rimmel állvány, rajta ezzel a lakkal - nem gondolkoztam sokat, azonnal le is kaptam a polcról. (ráadásul akciós is volt!)
DSC02877
A lakk állaga tökéletes, az ecsete szintén a megszokott - egyszerűen nem lehet vele hibát ejteni, két húzás és meg is vagy a manikűrrel. Két rétegben fed igazán, az első hajlamos nagyon-nagyon picit csíkozódni, a második viszont már tökéletesen sima és egyenletesen terül. A száradása picit lassabb a megszokotthoz képest, de még ez sem vészes. Amin nagyon meglepődtem, az az, hogy maga a lakk iszonyatosan fényes már önmagában is, bőven megállja a helyét fedőlakk nélkül is - én azonban dobtam rá egy réteg Seche Vitét, hogy fokozzam a csillogást. A színét hol halvány orgonalilának, hol kékes-lilának látom krémes finissel, fényviszonyoktól függően. Ha régebb óta olvastok, talán már kívülről fújjátok, hogy a kedvenc színem a lila, és annak is a sötétebb árnyalata - azonban egy ideje rá kellett jöjjek, hogy bizony a színnek ez a halvány, orgonaszínű árnyalata is igencsak megdobogtatja a szívem.
DSC02858
A lakk tartóssága is kiemelkedő, negyedik napja van hibátlanul a körmeimen, egy icipici lepattogzás van a baloldali mutatóujjamon, és miliméteres kopás a körömvégeken, ez nekem bőven több, mint tökéletes.
DSC02861
Összességében azt kell mondjam, hogy a Go Wild-erness minden ízében egy tökéletes minőségű tavaszi-nyári (nem mellesleg pénztárcabarát) körömlakk lett, ami szerintem minden egyes forintját megéri, egyszerűen nem tudok belekötni semmilyen téren. Azóta megvettem a Rain, rain go away taupe színét is, és kacérkodom még a Peachella barackságával is - remélem nem az lesz a vége, hogy felvásárolom az egész kollekciót! :D

A lakk ára 799 Ft teljes áron, elérhető a drogériákban a Rimmel állványokon.