Üzemeltető: Blogger.

Primer party | Maybelline Baby Skin, Flormar Illuminating primer, Rimmel Fix&Perfect

DSC02462
A mai bejegyzést azért is neveztem el primer partynak, mert egyszerre három termék tesztje is helyet kap benne, amiből egy nemrég került / fog kerülni csak a boltok polcaira - ha esetleg a közelgő Joy-napokon primerre vadásznátok, tartsatok velem, mutatok nektek három alternatívát! :)
DSC02465
Kezdjük a sort a Maybelline Baby Skin primerével, ami a legújabb a három termék közül, hiszen most májusban fog kerülni a boltok polcaira - én már azonban jó pár hónapja birtoklom köszönhetően nővéremnek, aki volt olyan drága és hozott nekem egyet Münchenből. A csomagolás azt ígéri, hogy csökkent a pórusok láthatóságát, ami azonnal látszani is fog, illetve hagyja a bőrt lélegezni az ultra-könnyű textúrának köszönhetően. Nos a textúrája tényleg könnyed, azonban egy nagyon síkos, csúszós, szilikonérzetű terméket nyerünk ki a csőrből. Könnyen beszívódik a bőrbe,  hidratálni nem hidratál, azonban mattítja az arcot és kitölti a bőr apróbb redőit - egy nagyon szép egységes, és sima alapot képezve. A pórusokat minimálisan finomítja, szebbé teszi kicsit a bőrképet, azonban számomra a legjobb tulajdonsága az, hogy kitűnő sminkalap - ezen a picit csúszós-szilikonos alapon könnyedén terül mind a BB krém, mind az alapozó. Tartósítani nem tartósítja az alapozó / BB élettartamát én úgy vettem észre. Pici, csőrös kiszerelésű tubusban érkezik, 22 ml-nyi termék.
DSC02468
Következőként a Rimmel Fix&Perfect darabját mutatnám be, ami a csomagolás szerint mattít, véd, kisimítja az arcot és kis fényt is ad neki.  A Baby Skin darabjával ellentétben az állaga krémesebb, és nem átlátszó, hanem fehér színű. Kinyomva erőteljes naptej illata van (nincs feltüntetve a tubuson ugyan, de gyanítom hogy valamennyi fényvédő is lehet benne, erre vonatkozik a védelem szó is) Felkenve valamennyire hidratálja az arcbőrt és egységesíti,pici fényt adva neki, viszont sminkelni egy fokkal nehezebben lehet rá, mint a Baby Skin darabjára -legalábbis én úgy vettem észre, hogy a Real Techniques Expert Face Brush ecsete nem siklik rajta olyan könnyen. Nála sem vettem észre, hogy tartósította volna az alapozót, azonban a mindennapokban ezt a primert szoktam bevetni: alá fényvédőt kenek, kis korrektor a szemem alá, szemöldökgél a szemöldökömre, valami nude szín az ajkamra, és már mehetek is - nincs rajtam sok smink, de mégis sokat segít abban, hogy egy fokkal vállalhatóbb kinézetem legyen még akkor is, ha éppen nincs időm / kedvem sminkelni. 30 ml termék van egy tubusban.
DSC02472
A következő a Flormar Illuminating Base darabja, melyre Arabella bejegyzésének köszönhetően figyeltem fel, és a nőnapi 20%-os akció keretében be is szereztem a Flormar pultjáról. Egy matt műanyag tubusban érkezik, sajnos semmiféle infót nem ír azon kívül, hogy egy ragyogást adó sminkalapról van szó. A kiszerelése pumpás, ami azonban néha megmakacsolja magát, és kevesebb terméket ad ki, de általában egy pumpálásnyi bőven elég az egész arc területére. A három primer közül ennek van a leggazdabb, legkrémesebb állaga, emiatt felkenve sokkal-sokkal hidratálóbbnak érzem a száraz bőrömön, mint a két társát. Kellemes, picit gyümölcsös illata van, eloszlatva az arcon hamar beszívódik, pici ragyogást és hidratálást ad, valamint ő már tényleg tartósítja is az arcunkon lévő alapozót, vagy BB krémet, minimum két-három órával meghosszabbítja annak az időtartamát, emiatt nagyon megszerettem, és mindig akkor vetem be, ha valami olyan alkalom adódik, amikor a sminke megkívánja azt a plusz pár óra tartósságot. Szintén 30 ml-es kiszerelésben érkezik.
DSC02475
Összességében mind a három primert nagyon szeretem, és mindhármat különböző alkalmakra szoktam bevetni. A Maybelline Baby Skinjét akkor ajánlom, ha egy pici pórusfinomítást szeretnék és egységesebb bőrképet, valamint szépen terülő alapozót,  a Rimmel darabját akkor ha minimális fényvédelmet és krémesebb állagot kerestek, a Flormart pedig akkor, ha szárarabb a bőrötök, és egy kis plusz hidratálás is elkél, valamint tartósítani szeretnétek a sminketeket.

Beszerezhetőség: A Flormar termékét csak a Flormar standokon vagy online tudjátok beszerezni, azonban a Rimmel és a Maybelline darabja mind online (akár az Iparfümériánál), mind a boltokban elérhető.

Árak 
Flormar primer: 2.940 Ft
Maybelline Baby skin drogériában: nincs információ (később kiegészítem) | Iparfüméria:  2.590 Ft
Rimmel Fix&Perfect drogériában: nincs információ (később kiegészítem) | Iparfüméria: 1.660 Ft