Üzemeltető: Blogger.

Vendégposzt | L'oreal Dual Stylers hajformázó nehezen kezelhető hajra

IMG 9892
A mai bejegyzésben nagy örömömre egy újabb vendégposzttal jövök Nektek, mégpedig Kami tollából! :)
Sziasztok!

Kamilla vagyok, a Behind My Makeup blogot írom, és én vagyok az egyik szerencsés, aki kipróbálhatja a L’oreal Dual Stylers hajformázót. Nagyon örülök, mert már amikor megjelentek a piacon, akkor is kíváncsi voltam rájuk, de sosem jött ki úgy a lépés, hogy meg is vegyem. Azért a lila verziót választottam, mert göndör hajjal áldott meg a sors, de – szégyen gyalázat – nem igazán szeretem, ezért már évek óta rendszeresen vasalom. Nehezen kezelhető hajra találták ki, ami az enyémet pontosan körülírja. Alapvetően szerintem kevés és vékonyszálú hajam van, de hajlamos a szöszösödésre, és akármennyire vigyázok rá és ápolom, bizony törik. 
IMG 0027
A Dual Stylers termékek különlegessége, hogy két fázisból állnak: gél és krém textúra elválik a tubusban, a megfelelő, jelölt helyen megnyomva pedig két nyíláson egyszerre jön mindkettőből. Ebben az esetben krém hosszantartó formázó hatást, a gél pedig hővédelmet és ápolást ígér, miközben a haj rugalmas és lágy esésű marad. Egy kisebb diónyi mennyiség bőven elég volt belőle, ebben az esetben különösen igaz, hogy a kevesebb több. Tényleg olyan, mintha egy nagy adag hajzselét kennék a hajamra, elég bizarr állagú, eldolgozás után azonban nem marad ilyen érzés. Az illata engem az édesebb illatú férfi aftershave-ekre emlékeztet némi gyümölcsös beütéssel, abszolút nem zavaró. 
IMG 9895
Formázás előtt, szárazon is kellemes tapintású volt a hajam, nem maradt ragacsos érzet, bár a hajvasalón látszott egyenesítés után, hogy használtam valamiféle terméket. Gyorsabban is végeztem, és fényesebb, puhább lett a frizurám, bár nagyon fura, hogy vannak benne apró csillámok, amit csak lámpafényben vettem észre. Itthonra mindig összegumizom a hajam, és ha hagyott is nyomot előző este, szinte teljesen kirúgta magát reggelre. Nem mondom, hogy szögegyenes maradt másnapra, viszont elég volt csak minimálisan utánaigazítani. Volt alkalmam gusztustalan esős-párás időben is tesztelni, akkor nem néztem ki úgy, mint egy birka. Negatívum, hogy mintha előbb kellene szárazsampont használnom mellette, de ezt nem tudom biztosra állítani. 
IMG 0026
L’oreal Professionnel szalonokban lehet őket megvásárolni 3990 forintért, de az Iparfümérián és a Szépségshop.hu-n is kaphatóak 3030, illetve 3420 forintos áron (+ postaköltség), ezért 150 ml terméket kapunk.  

Összességében pozitív véleménnyel vagyok róla, tetszik, hogy egy termékkel letudhatom a hajmosás utáni formázást. Ennyi pénzt nem adnék ki érte, tekintve, hogy találtam hasonlóan hatásos hővédő-hajegyenesítő terméket olcsóbb árkategóriában is, de nem csalódtam benne, és örülök, hogy tesztelhettem :)