Üzemeltető: Blogger.

Hajvilágosítás amatőrként - L'oreal Sunkiss Jelly

IMG 6470
A legutóbbi L'oreal Blogger Dayen debütált ez a hajvilágosító / szőkítő gél, amitől én elsőre egy kicsit féltem, de végül kiderült, hogy erre semmi ok nincs, mert a termék csúnyán fogalmazva, de "hülyebiztos." :)

Már magán a rendezvényen ki lehetett próbálni, és itt is ki is ütközik az első fontos dolog, hogy csak festetlen hajon lehet használni (ez a dobozra is rá van írva), mert a festett hajat nem fogja befogni - az enyém még sosem vetettem alá ilyen procedúrának, úgyhogy beadtam a derekam, hogy már helyben kipróbáljam, az eredményről és a használati módról lentebb fogok írni.
DSC03135
Három fajta árnyalatban kapható, az enyém a 01-es ami barna természetes hajszínre van, és akár két árnyalattal világosabb hatásra is képes. A legfontosabb, hogy a gél legfőbb összetevője a hidrogén-peroxid, emiatt fog létrejönni a tartós hajvilágosítás. 100 ml gél jön a dobozban. A használata egyszerű: az ujjunkkal szétoszlatjuk a száraz hajban ott, ahová szeretnénk ezt a napszítta hatást, majd egyszerűen csak megszárítjuk - értelemszerűen annyi gélt használunk fel ehhez a művelethez, amilyen intenzív hatást szeretnénk, én pl kicsivel több mint a felét használtam fel a hajamhoz, bőven maradt még a tubusban. Az összetevők a hő hatására aktiválódnak, így ha megszárítjuk a hajunkat, már látható a hatás, de a legjobban a napon jön ki.
Pic Monkey Collage
Előtte-utána, remélem azért látszik valamennyire :)

Nem akartam nagyon drasztikus szőkeséget a hajamba de így is bőszen látszik, hogy a vége sokkal világosabb lett (és ez már a második kör ugye, mert egyszer kipróbáltam a rendezvényen is), és nem egyszer kérdezték már, hogy mit csináltam vele, ombre vagy szőkítettem, vagy mi történt? Szóval a változás azért látványos, én a nyár folyamán (már ha végre abbahagyja az eső az esést) biztosan el fogom használni a tubus maradékát.

Őszintén szólva féltem attól, hogy a hidrogén peroxid ki fogja szárítani a hajam, de én ilyet abszolút nem tapasztaltam - minden hajmosás után a Kerastase hajolaját masszírozom be a hajvégeimbe, emellett balzsamozok is, és abszolút nem vettem észre szárító hatást.

Összességében: amennyire féltem tőle, annyira megszerettem! Ad egy kis változást a hajnak, egy hajfestésben amatőrnek (mint én :D) is könnyű használni, és az eredmény is látszódik azonnal. Fokozatosan építhető az a hatás, amelyet szeretnétek elérni, nyilván 1-2 nap szünetet azért érdemes tartani egy-egy kenés között. Ha megfelelően ápoljátok mellette a hajvégeket, a szárító hatás sem fog jelentkezni.

Beszerezhető a drogériákban (sajnos a pontos árat nem tudom, de kiegészítem vele a posztot majd), vagy akár online is, az Iparfümérián, ahol 1.770 Ft-ba kerül.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)