Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Evian arcpermet

DSC03512
Egészen eddig elkerült a nagy termálvizes, arcpermetes láz, azonban a Sziget fesztivál előtti pár napban realizáltam, hogy ez pont jó alkalom lenne kipróbálni egyet, így beadtam a derekamat, és kis utánajárás után végül az Evian verziójára esett a választásom.
DSC03510
A mini, utazós kiszerelést vettem meg - nekem még így is túl nagynak tűnik a kialakítása, pedig ez tényleg a legkisebb, 50 ml-es méret.  Sok ellenvéleményt olvastam az arcpermetekkel kapcsolatosan, hogy "biztos csak ásványvíz vagy sima víz van benne, mekkora üzlet, nem is csinál semmit", így kíváncsian kezdtem el használni.

A csomagolás szerint a permet hidratálja az arcbőrt, fixálja a sminket, valamint felfrissít. A Krémmánián ezt találtam még róla: "Hidratálja a bőr felső rétegét és ellenállóbbá teszi a környezet hatásaival szemben. A francia Alpokból származó különlegesen tiszta, ásványi anyagokban gazdag, bőrsemleges pH-jú forrásvíz télen-nyáron minden bőrtípust egyaránt felfrissít. Különösen ajánlatos sportoláshoz, kozmetikai termékekkel együtt bőrápoláshoz, nyári melegben napozás vagy autó vezetés közben, várandós anyáknak és érzékeny bőrű kisgyermekeknek. "

A kíváncsiság győzött és már hazafelé kiszedtem a zacskóból, hogy a levegőtlen, fülledt trolin kissé felfrissítsem az arcomat - elmondhatatlanul jól esett a hidegebb permet az arcomon. A porlasztója egyenletesen oszlatja el a vizet az arcon, ami így nem folyik le és egyenletesen szárad - elméletben le kellene itatni a felesleget, de én ezt sosem teszem. A Szigeten is szuper jól esett a nagy hőség közepén, de bevettem még házibuliban, Héven ülve, sminkelés előtt, arcápolás előtt, sminkelés után, egyszóval majdnem mindig és mindenhol. (A pasik fejét meg külön érdemes megfigyelni amikor előkapod - értetlenül néznek, hogy mi ez, aztán befújod vele őket, és egyből megértik :D)
                 DSC03511
Azt vettem észre, hogy nem arcfrissítésre jó, hanem számos másra is: egyrészt segít lehúzni a bőrpírt, ha a kész sminkre fújom kevésbé lesz poros hatása, ha pedig sminkelés vagy krémezés előtt használom, plusz hidratálást ad - általában ha egy este vagy reggel kimarad a teljes arctisztítási rituálém (a házibulikba nem viszem magammal a teljes arctisztítási hadosztályt), akkor másnapra a bőröm visszaáll a nagyon száraz állapotába - ha viszont az arcpermetet használom, akkor megmarad a hidratáltsága.

Összesítve mindent nekem bevált ez a termék - most, hogy lassan beköszönt az ősz, az arcfrissítés helyett az arcápolásomban fog szerepet kapni.

Beszerezhető a parfümériákban, két kiszerelésben: az 50 ml-es 1490 Ft, a 150 ml pedig 3.000 Ft körül van - ez igencsak borsos, viszont a nagyobb kiszerelésnek jobbnak tűnik az ár-érték aránya. Ha elfogy, elgondolkodom rajta hogy újravegyem-e. (Bár nemsokára érkezik hozzám a Sephora saját márkás frissítő arcvize, így az elfogyás után valószínűleg ő fog főszerepbe kerülni)

Hogy álltok az arcpermetekkel, próbáltátok már? Van esetleg kedvencetek?