Üzemeltető: Blogger.

Happy 3rd Birthday, Nail Polish Maniac blog!

happybirthday

Ez a nap is eljött: pontosan három éve, hogy létrehoztam a Nail Polish Maniac blogot. Ez lesz a harmadik szülinapi bejegyzésem:  minden évben megfogadom, hogy nem eresztem bő lére a mondandómat, ezt a fogadalmamat sosem sikerült még betartanom. (most sem fog sikerülni, érzem)

A három év alatt rengeteg minden történt velem és a bloggal is, de olyannyira az életem szerves részévé vált, hogy ma már el sem tudnám képzelni a mindennapjaimat nélküle. 

A három év alatt rengeteget változott és fejlődött a blog, pont a múltkor kukkantottam bele néhány régi bejegyzésbe, és...te jó ég. De ennek pontosan ez a lényege: mindenki kezdi valahol. Pont a napokban kaptam egy levelet két lánytól, hogy nyáron indították a blogjukat, hogyan szerezhetnének olvasókat. Erre kapásból mindig annyit tudok írni, hogy nem más mint szívvel-lélekkel írni. Írni azért, hogy magadat szórakoztasd - ha görcsösen azt nézed, hogy jaj ez tetszeni fog-e az embereknek, tökéletesen meg fogsz felelni mindenkinek csak épp magadnak nem, és ezáltal pont a lényege veszik el a blognak. Régebben napi szinten írtam bejegyzéseket, de több mint egy fél éve kénytelen voltam rádöbbenni, hogy ez már sajnos nem megy - nem azért mert nincs ihletem, hanem egyszerűen úgy fér bele az időmbe és a többi dolgomba, hogy másnaponta van bejegyzés - emiatt egy darabig rosszul éreztem magam, aztán rájöttem hogy felesleges, hiszen senki nem fogja rajtam számonkérni. Ugyanúgy örülni fogtok a bejegyzéseknek akkor is, ha egy héten kevesebb jön össze, mint hét. Pont ez a szabadság ami szép benne: sokkal jobb másnaponta vagy később leülni bejegyzést írni, mint minden nap azon stresszelni magad, hogy jaj most bejegyzést kellene írni, mert nem lesz semmi a blogon. Ha ezt a behatárolós kényszert el tudja az ember engedni, máris sokkal jobban érzi magát, és megmarad az írás öröme is. :)

A blogszülinapot kicsit beárnyékolták a nemrég történtek, amiket mostmár én is és a másik fél is lezárt magában - azért is nem válaszoltam már a bejegyzésnél a kommentekre, mert abszolút lezártnak tekintem a témát és nem szeretném bolygatni tovább, itt sem szerettem volna három sornál többet szentelni ennek.

Arra viszont rádöbbentem, hogy hiába nem kommentel sokatok a blogra, igenis itt vagytok és olvastok, mégha nem is nyilvánítotok véleményt minden egyes bejegyzésnél. Nagyon meglepett pl, hogy mennyien írtátok hogy szeretitek a parfümtesztjeimet - ritkán jön oda komment, de az ominózus bejegyzésben sokan írtátok, és őszintén megleptetek. Sosem kérnélek arra titeket, hogy írjatok kommentet - nekem lenne rossz hogy folyton nyúzzam a saját olvasóimat hogy "légyszi reagáljatok". Annak viszont nagyon örülök, hogyha megosztó témáról írok (pl a Küzdelmem az aknéval cikk), rengetegen ragadtok klaviatúrát és írjátok le a saját tapasztalatotokat, történeteteket - köszönöm szépen ezt a bizalmat felém. Az is nagyon jól esik, ha valaki azt írja hogy egy sminktermék bemutatásával szuper ajándékötletet kapott, vagy pont az én bejegyzésem adta meg a löketet a termék megvásárlásához, vagy pont ellenkezőleg.

Köszönöm a sok kedves, biztató kommentet, a pozitív építő kritikákat, és a negatívakat is egyaránt; köszönöm hogy vagytok, hogy olvastok és köszönöm, hogy segítettek abban, hogy megtaláljam azt a számomra abszolút ideális hobbit amit élvezettel csinálok! Igyekszem mindig fejlődni, mert egyszerűen nincs megállás, mindig van hová és mit - nemrég új dizájnt kapott a blog, és a képek is gyökeres változáson mennek keresztül, remélem el fogja nyerni a tetszésetek az új képi világ - természetesen a beltartalom marad az eddig megszokott. Ugyan kiemeltem oldalt is, de kiemelem itt is: bármiről is írok, ígérem hogy azt teljesen őszintén teszem, legyen az általam vásárolt, vagy tesztelésre kapott termék, mert ennek tényleg csak így van értelme. Igyekszem a termékekről a lehető legtöbb információt és tapasztalatot megadni ezután is.

És nem utolsósorban, úgy érzem van itt még jópár ember, akinek szeretnék köszönetet mondani, mert nélkülük nem tartanék ott, ahol most:

Biának a rengeteg és állandó támogatásért és technikai és egyéb segítségért, (és azért is, hogy ilyen szuper nővérem van!)
Gábornak a folyamatos olvasásért, a régi outfitfotókért és a támogatásért,
Andinak a blogger testvériségünkért és támogatásért,
Dórinak a rengeteg segítségért, véleményért, kritikáért és támogatásért,
és nem utolsósorban Anitának a hobbim elismeréséért, érdeklődésért és folyamatos támogatásért (és azért, mert Ő a legjobb fej főnöknéni a világon!)

Köszönöm, Boldog Születésnapot Nail Polish Maniac blog! 
(Csak sikerült elérzényekülni a végére. Mondjátok, hogy nem gáz könnyekkel a szememben lezárni ezt a bejegyzést, légyszi!)