Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | A Shiseido Ever Bloom illat debütálása, bloggertalálkozó

főkép
Az október szokásosan pörgős hónap volt: ilyenkor jelentősen megszaporodnak a sajtóesemények, és néha hétről-hétre csak kapkodom a fejem hogy hová mit mikor és hogyan - ezt ne vegyétek panaszkodásnak, imádom ezt a fajta pörgést, bele kell rázódnia ez ember lányának kicsit. :) A mai beszámoló alanya a Shiseido új illatának bemutatására létrehozott bloggertalálkozó lesz. 

DISCLAIMER: A képek nem a sajátjaim, fotós készítette őket.

DSC 9356

Bloggerként fontosnak tartom, hogy képben legyek a különböző márkákkal kapcsolatosan; legyen az akár egy drogériás, vagy egy luxusmárka, de akár csak egy külföldön elérhető brand is - így mindig öröm ha lehetőségem adódik megismerkedni egy újabbal.

DSC 9482

Nem fogok komplett márkabemutatót írni, ne ijedjetek meg, csak pár fontos információt osztanék meg veletek. A Shiseido egy japán eredetű márka, amely 1872-ben alakult először egy patikaként Tokió egyik elegáns negyedében, az évek során pedig luxusmárkává nőtte ki magát. Itthon többnyire a parfümériákban találjuk meg a kínálatát, ami elég széles: smink, bőrápolás, testápolás, hajápolás, parfümök, illetve Japánban még gyógyszeripari termékek gyártója is a márka.

DSC 9390

A bloggertalálkozó apropója az idén megjelenő új illat, az Ever Bloom volt. Az Ever Bloom megalkotásánál a kulcselem az volt, hogy egy tiszta, ízig-vérig nőies és elegáns illatot hozzanak létre, amely nem hivalkodik de mégis ott van: aminek egy cseppje megtölt egy egész szobát, mégis légies és könnyed. Itt nem a hagyományos illatpiramist alkalmazták: van egy belső és külső jegy, melynek összetevői közül minden bőrön más és más jön ki, és folyamatosan változnak a napszaknak megfelelően - akárcsak a nő, aki viseli őket, egyfajta auraként körbelengve őt. Az illatjegyek: lótusz, narancsvirág, jázmin, bulgár rózsaolaj, hinokifa, és sylkolide pézsma - ez utóbbiról annyit édemes tudni, hogy a márka saját kifejlesztett  mesterséges pézsma illatjegye direkt ehhez a parfümhöz készítve. A parfümőr Aurélien Guichard, aki több híres parfümért felelős az alábbi márkáktól: Gucci, Issey Miyake, Escada, Nina Ricci, Kenzo - többek között.

kollázs

A helyszínen a szervezőknek tökéletesen sikerült átadnia az Ever Bloom hangulatot: az asztalon gyertyák, rózsacsokrok, a levegőben pedig a parfüm illata érződött nagyon kellemesen - a kapott gyönyörű szál rózsa pedig csak hab volt a tortán. Külön öröm volt, hogy a prezentációt előadó úriember német volt, így volt alkalmam tesztelni, hogy mennyi maradt meg a középiskola óta nem használt némettudásomból (angol szakos vagyok, és sajnos már nem sokat használom) és jelentem: elég sok. :)

DSC 9406
                        Megy a fotózás és koncentrálás ezerrel Andussal :D

Nagyon kellemesen éreztem magam, köszönöm szépen a Marionnaud csapatának a végletekig precíz, tökéletes szervezést és a meghívást! :)

DSC 9689