Üzemeltető: Blogger.

Rúzslenyomat | Rimmel Kate Moss Nude: 40 Pale Nude, 43 Tan nude TESZT

címlap
Nagy mostanában a rúzsdömping a blogon, viszont a Glamour napok is lassan a nyakunkon vannak, így arra gondoltam még gyorsan megmutatom nektek mit is gondolok a Rimmel nemrég megjelent nude rúzsairól. A kollaboráció természetesen most is Kate Moss nevét viseli, ahogy mindig :)

IMG 8963
A termékcsalád öt árnyalattal képviselteti magát (plusz egy ajakápoló, itthon viszont ha jól emlékszem csak négy elérhető), ez az egészen világos árnyalattól a sötétbarnáig terjed, így tényleg minden bőrtípusra kínálnak alternatívát az árnyalatok. De vajon tényleg? Lássuk!

Én a legvilágosabb 40-es Pale Nude és a 43-as Tan Nude árnyalatot kaptam tesztelésre. A 40-es Pale Nude tényleg iszonyatosan világos: elsőre barackosnak tűnik, azonban inkább sárgás árnyalatnak mondanám. Ez az a darab, ami számomra abszolút kakukktojás a színek között: annyira bőrszín közeli, hogy a nagyon fehér és normál bőrt is sápasztja, teljesen "kimossa" a színeket az arcból - ezt szerintem látni fogjátok a tesztfotón is.

IMG 8969

A 43-as Tan Nude színe viszont teljesen rendben van: minimálisan sárgás beütésű barnás nude színről van szó, szerintem ennél jobban nem is lehetne behatárolni a nude-nude fogalmát. Kicsivel sötétebb mint a nemrég bemutatott Avon Tender (vagy legalábbis én annak látom), abszolút megállja a helyét a világosabb, és a normál bőrtónusokon is (a normál alatt a nem fehéret, de nem is a sötétet értem) ha valakinek jól állnak a barnásabb árnyalatok.
IMG 8171
40 Pale Nude élesben

A rúzsok annyiban térnek el csak az állandó szortimentben lévőktől, hogy a fedésük gyengébb, jobban építgetni kell őket, illetve a tokjuk a fekete szín helyett egy elegáns barackos árnyalatot kapott. Az illatuk ugyanolyan édes-gyümölcsös, az állaguk pedig krémes: tartósság terén 1 evést-ivást bírnak, utána szinte azonnal eltűnnek az ajkakról. Némi aláhidratálás szükséges, mert mindkét általam próbált árnyalat hajlamos beülni a ráncokba ha nem megfelelően hidratált az ajkunk - a világosabb színek viszont mindig is macerásabbak voltak ilyen szempontból, de erre kínál alternatívát a szortimentben helyet kapó ajakápoló. A rúzsok finise fényes.

IMG 8199
IMG 8186
43 Tan Nude élesben

Végítélet: örülök, hogy a Rimmel is nyitott az új nude őrület felé, viszont amit nagyon hiányoltam ebből a vonalból, az a matt finis: egy kevésbé szárító félmatt, vagy matt formulával jócskán meg lehetett volna növelni a tartósságot. A 40-es árnyalat számomra olyan szín, ami szerintem senkinek nem áll jól igazán, tényleg afféle kakukktojásként tekintek rá, a 43-as árnyalat viszont tényleg jó alternatíva lehet egy hétköznapi nude rúzsra, főleg az 50%-os Glamour kuponnal együtt.

Beszerezhetőség: A rúzsok elérhetőek a drogériákban 1.390 Ft-ért, vagy online az Iparfümérián, itt 4 árnyalatban találjátok őket, 1.140 Ft-ért.

(A rúzsokat tesztelésre kaptam, azonban ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)